RandiA Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Fikk lyst på sjokolade nå ja, delikat fremvist! Den var altfor god - men så tjente den også til et nøds-bilde ca 2 i natt - tenkte jeg måtte ta det før den var spist opp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Den var altfor god - men så tjente den også til et nøds-bilde ca 2 i natt - tenkte jeg måtte ta det før den var spist opp. Slikt er alltid alt for godt Trøst deg med at når eksen er tom, så har nok et motiv hvis du trenger et nødsbilde til. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ja, det går nok ganske på stumpene nå - se tomme esker blir kanskje det neste...... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Likte sjokoladebildet - så delikat ut. Flott lys og fokus. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så absolutt spiselig ut den sjokoloaden, riktig forsegjort var den også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (Takker for kommentarer - sjokoladen er spist) Naboen har vært flinkere enn meg, gjort klar krukkene sine for vår-planting Bilde 26 – 26.Oktober: Naboens vårklare krukker Exif: 1/30 - f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det blir dobbelte trimøkter den neste uka da, når du har gaflet i deg all den sjokoladen? Fin oppstilling av krukker. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Trivelig pottebilde, godt at noen allerede har har begynt å forberede seg til neste vår, det gir håp. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Det blir dobbelte trimøkter den neste uka da, når du har gaflet i deg all den sjokoladen? Fin oppstilling av krukker. Det var ikke mye sjokolade - og i kveld hadde jeg en skummel treningsøkt i mørket, regn og raskt tempo i 9km. Krukkene har nabo Umesh stilt opp, jeg bare beundret hans grundige arneid. Trivelig pottebilde, godt at noen allerede har har begynt å forberede seg til neste vår, det gir håp. Ja, vi begynner allerede å drømme om våren på denne tiden.....(Paret ved siden av er fra Nepal og utrolig glad i planter) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Er klar over at jeg har brukt denne før - men da var ikke det vakre høst-forfallet kommet så langt Bilde 27– 27.Oktober: Vakkert Forfall - Heliopsis helianthoides Exif: 1/3 - f/7.1 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Close Up: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Bilde 20: Ingen fotodag? En skikkelig flott sol jo. Litt tæret av tidens tann, men det gjør den jo bare mer sjarmerende. Bilde 21: Ser nesten ut som du har lagt igjen tannbørsten i en vannpytt, men det er formodentlig ved vasken. Hvordan fikk du den blåfargen i speilingen tro? Bilde 22: Antakelig en eller annen form for barberkost. Jeg kan kanskje trenge en. Det ble bra med den ekstra nummer to litt utenfor fokus. Bilde 24: Hm. Nesten som rysjer i en rokokkoskjorte. Men forhåpentligvis en anelse mer rosa. Bilde 25: Presentasjonen var også god. Fin speiling i et gyllent underlag. Bilde 26: Vårklare nå? Hm. Ser ut som det er flere enn deg som liker blomster ja. Bilde 27: Oi, det ser ut som den har vinger. Rene bladgullet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Du er grundig, k.n.b - takker for kommentarer.Det blå ved tannbørsten tenkte jeg ikke på selv, hadde det travelt og jeg tror det var noe der til venstre i blått, som laget speilingen - og som jeg hadde glemt å fjerne..26: De er ryddigere enn meg, naboene - sier høsten er grunnlaget for våren, og det har de jo rett i.27: Det norske navnet er Rusoløye - og det latinske har nok også noe med solen å gjøre - den lyser opp ja. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Enig i at det var vakkert forfall, skikkelig solstråle det der, og veldig fint utsnitt i spoileren. Ganske pussig at veldig mange av de latinske navnene egentlig er laget av greske ord, men med latinsk bøyning. (helios=sol, opsis=utseende). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Interessant, Jorun - du snakker kanskje gresk. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Joda, jeg gjør nok det. Ville ikke vært det samme å være her om jeg ikke hadde kunnet snakke med dem rundt oss. Det hjelper også når jeg jeg spør om jeg kan få ta bilde av folk, de fleste lurer på om de kommer i avisen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Bilde 28 – 28.Oktober: Høst - Bladfall Exif: 1/400 - f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
bp801 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bilde 27: Flotte farger og fint plassert skarphetsplan. Kanskje litt trangt utsnitt på høyresiden. Bra bilde av en visnende blomst. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Vet ikke hvorfor du bare viste gårsdagens bilde i spoiler, det var da ingenting å skjule. Intens himmel og fin treanatomi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Lekker sjokolade! Flott at du har tatt med speilingen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 I forbifarten - nesten ubrukt (Sittet i møter i hele dag, så det ble bare i forbifarten, ikke benyttet denne i dag) Bilde 29 – 29.Oktober: I garasjen Exif: 1/25 - f/7.1 - ISO 2500 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå