Rmatt Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 To flotte, de to siste. Spesielt nr 7. Fine farger og flotte detaljer! Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes også at nr 7 var spesielt fint Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Mange fine blomster og bilder Randi - både knallskarp og fine farger i alle sammen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Oi, her var det mye flott! Blomster, ...... Bilde 7: Vanndråper på blomster er en uslåelig kombinasjon. Flotte farger og bokeh. rett og slett nydelig. To flotte, de to siste. Spesielt nr 7. Fine farger og flotte detaljer! Jeg synes også at nr 7 var spesielt fint Mange fine blomster og bilder Randi - både knallskarp og fine farger i alle sammen. Takker for vist interesse..... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Bilder som av Osteospermum ecklonis er gladbilder i den årstiden vi er i, så thumbs-up for det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror ikke vi er kommet til "The Last Rose of Summer" enda. Denne er fotografert håndholdt og i sterk vind, så jeg sier meg fornøyd med fotograferingen. Bilde 9 – 9.Oktober: L.D.Braithwaite (Austin) Exif: 1/100 - f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Blåklokken var vakker, men hadde jo litt skrammer etter opphold i lommen din, det var brutal behandling av så skjøre blomster. Dagens rose er derimot helt perfekt, synd den ikke kan luktes over nettet også, den dufter vel like godt som andre Austinroser? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Synes blåklokken greide seg godt jeg, Jorun - til at den ble fraktet et par kilometer i lommen, pluss inn på Rema for handling førr jeg dro hjem. Og rosen dufter ja, er spent på om den greier å åpne seg, den er ganske fylt - har notert meg at den blomstret ut i november i 2011 - vi får se hvordan høsten blir videre her nå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Flotte bilder, ja! Likte veldig godt 7 , 8 og 9., alle nydelige blomsterbilder! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Som vanlig har du mange fine blomsterbilder. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nok et flott bilde. Begynner nesten å ta for gitt at du skal levere slik kvalitet hver gang.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Som vanlig har du mange fine blomsterbilder. Nok et flott bilde. Begynner nesten å ta for gitt at du skal levere slik kvalitet hver gang.. Flotte bilder, ja! Likte veldig godt 7 , 8 og 9., alle nydelige blomsterbilder! På det jevne, på det jevne - men takker uansett Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Bilde 10 – 10.Oktober: En vakker høstdag Exif: 1/320 - f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Alternativt: På toppen av Blusuvollsbakken Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Må komme litt a jour her, har hatt det for travelt de siste dagene. Du har tydeligvis også hatt det travelt med å samle blinkskudd. Må spesielt fremheve bilde 7, med bilde 8 som runner up. Dråpene og fargene på sjuer'n var bare... vel, råflott rett og slett. Ellers et tilfelle av "nærstrikking", morsom variant og vel utført. Knall farger også i bilde 9, men vanskelig å nå opp mot bilde 7 som var eksepsjonelt. Så har vi skikkelig høststemning i nr. 10. Jeg må få tatt noen med slike høstfarger snart jeg også før det er for sent. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Praktfulle høstfarger i gårsdagens bilde, vakkert bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Tusen takk, k.n.b og Jorun - det ble mange bilder å velge i på turen til og fra Solsiden i går, i dag blir det en rask kriseløsning for jeg må "samle krefter" til et lite innvielses-selskap jeg skal i..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Bilde 11 – 11.Oktober: Acer-frø - Lønnenese Exif: 1/3 - f/14.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lønnenesen er nytt bilde i dag, og en strålende fin høstdag var i går. Mer om den i bloggen Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Lønnenesen var lekker, den gjorde seg godt med speilingen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Så nesten makabert ut, som om du hadde røsket av en insektvinge. Det er nok det gjennomsiktige preget med årenett mot speilet som gir den assosiasjonen. Ser jo at det er planteriket når man ser skikkelig etter da. Fin effekt det det blir en "trippel" gjengivning. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Meget bra bilde av frøet. Er det et speil su har brukt for å få alle refleksjonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå