RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Takker, Mr.Sanders - skulle nok gjerne hatt med bau og akterende der ja, men det var nok ikke mulig - det var ikke lange øyeblikket han stoppet for fotografen, så løping hit og dit for å tilpasse avstanden var det nok ikke tid til. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 En ganske effektfull bruk av speilende bygg ja. Man får nesten følelse av at padleren sitter inni/oppå dem. God kontakt med modellen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 En ganske effektfull bruk av speilende bygg ja. Man får nesten følelse av at padleren sitter inni/oppå dem. God kontakt med modellen. Ja, modellen var samarbeidsvillig - takker for kommentar. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Årstid for slike sysler nå, dette har jeg ikke gjort på mange år - kanskje det blir ferdig for et nytt bilde i slutten av Oktoberfesten, vi får se.... Bilde 6 – 6.Oktober: Høst-strikking Exif: 1/13 - f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Stramt fokus som vanlig! Gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 4.oktober er min favoritt så langt. Er enig med flere om kajakken. Pent strikkebilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Stramt fokus som vanlig! Gleder meg til å se det ferdige resultatet Takk, takk...dårlig tid i dag (også), så det ble en kriseløsning....håper det blir ferdig ja, så det ikke blir liggende halv-ferdig - som et par andre.... 4.oktober er min favoritt så langt. Er enig med flere om kajakken. Pent strikkebilde. Takker for hyggelig kommentar..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 På det jevne, på det jevne - og valgets kvaler har jeg måttet ordne opp i alene...... Jeg synes du klarer deg fint i å ordne valgets kvaler selv Glemte å si at jeg også liker padlerbildet - liker også godt versjonen du har på flickr. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Takk skal du ha, tomsi..(litt lurt av deg å si "klarer deg fint", he,he...)..du var kanskje ikke med på Worldwide - da slipper du en del arbeid... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Takk skal du ha, tomsi..(litt lurt av deg å si "klarer deg fint", he,he...)..du var kanskje ikke med på Worldwide - da slipper du en del arbeid... Det ble ikke noe photowalk på meg i år - satt mesteparten av gårsdagen i en bil ... Men så har jeg isteden litt over 2200 bilder fra ferieturen å kose meg med Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Uff, 2200! - er ikke ferdig med mine fra Andalucia jeg - har kommet ned i ca 600, det er altfor mye å rote med, skal lære meg å være litt mer restriktiv. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Du fikk fin kontakt med padleren og det ble et bra resultat, og speilingen var jo skikkelig spesiell, ja! Strikketøyet likte jeg godt, og ikke bare fordi det er strikking ! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Takk, takk, Linepusle - vi får se om det kan bli et nytt "strikk"-bilde før festen er over..... Må ta med et fra ute med blomstring da - så lenge det er noen, plutselig kommer vel snøen. Men det var veldig mildt i dag - høstregn til tross. Bilde 7 – 7.Oktober: Osteospermum ecklonis - fortsatt blomstring Exif: 1/60 - f/5.6 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Oi, fikk visst ikke med meg gårsdagens strikk, skarpt og fint der det skal. Og en nydelig Osteospermum i dag, lekker farge og fine linjer. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Strikkebildet var originalt! Og blomsterbildet 7. okt. er like fantastisk som de tidligere. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kreative og flotte bilder, Randi. Favoritt hittil er vel bilde 3. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Nydelig fokus (nok en gang), og flotte vanndråper Endret 7. oktober 2013 av FunFact Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Mange takk for alle hyggelige kommentarer. På hjemveien fra treningsturen i dag passerte jeg en skråning full av blåklokker. Hadde ikke kamera med, og ikke hadde objektivet passet for hele skråningen heller, men jeg puttet tre-fire av dem i lommen og sprang hjem, Ristet dem litt til normal shape før jeg satte de i en ute-potte og tok bildet. Bilde 8 – 8.Oktober: Campanula rotundifolia - blåklokke Exif: 1/3 - f/14 - ISO 320 Exposure Compensation: -1 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Oi, her var det mye flott! Blomster, som vanlig, men jeg likte spesielt godt strikkebildet. Og så synes jeg det veldig gule huset i spoiler den ene dagen var veldig kult (fordi det er gult...). Jeg lover å følge bedre med fremover Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Bilde 7: Vanndråper på blomster er en uslåelig kombinasjon. Flotte farger og bokeh. rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå