RandiA Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Takk, takk for hyggelige kommentarer....blir sikkert flere blomster, om ikke snøen kommer da...... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Merksnodig det siste der. Skyer inne, og trær både ute og inne. Begynner å viske ut grensen mellom virkelighet og fantasi. Endret 3. oktober 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Merksnodig det siste der. Skyer inne, og trær både ute og inne. Begynner å viske ut grensen mellom virkelighet og fantasi. Ja, det var litt rart der.....ganske rotete, og litt fargevariasjon ble det også.... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bilde 2. Fin ro og harmoni. Sangteksten om rosen kombinert med en rose sammen med detaljer av et piano gir en veldig fin rød tråd i bildet. Bilde 3. Fine sterke farger og fin komposisjon. Det er noe med fargene på treet til høyre som er litt "overdone". Ellers er bildet fullt av detaljer og jeg liker det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Takker, Substitute.... Bilde 4 – 4.Oktober: Erigeron - Close-up Exif: 1/60 - f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 "Hel-bilde" - (om noen lurer på det) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fantastisk flott. Skal jeg pirke så ville jeg beholdt samme avstand fra støvsamlerne i sentrum til bildets ytterkant likt nederst og til venstre. Men, det er pirk. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Spenstige farger! Det var bilde med smell i, større kontraster er vel knapt mulig. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja det var en veldig fin start på festen. Likte alle 4 veldig godt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Virkelig fine bilder til nå, Randi. Jeg synes bildet fra Louiselyst er innholdsrikt og bra komponert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Takk for hyggelige kommentarer....føler at jeg har så mye å holde på med for tiden, at jeg ikke får prioritert Oktoberfesten skikkelig, men jeg skal "hangle" meg gjennom - så får jeg heller titte i andres tråder, det tar ikke så lang tid - og lære litt om kreativiteten......utrolig mye bra oppfinnsomhet rundt i de forskjellige trådene..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flere flotte bilder her, men bilde 3 med refleksjoner falt best i smak, så langt! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Herlige bilder fra de siste to dagene! Du gjør en kjempejobb med komposisjon og fargebruk! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, det var litt rart der.....ganske rotete, og litt fargevariasjon ble det også.... Synes ikke egentlig det ble rotete, det bare spiller sansene et puss. Og det har sansene bare godt av. 4. okt. ga rå kontraster, og høyt detaljnivå. Heftig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Takker og bukker Takk, takk...er ikke særlig fornøyd selv hittil da..... Takk, k.n.b - rot kan ha sin sjarm noen ganger ja. Og kontrastene i det siste bilde er et eksempel på at naturen er kontrastfull Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 I dag var det sjette året med Scott Kelby Worldwide PhotoWalk, og jeg deltok også for sjette gang.Det ble mer sosialt, enn foto-fruktbart da...(som vanlig) Bilde 5 – 5.Oktober: Nidelven-padler Exif: 1/80 - f/5.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1 Alternativt - Musikanten på Solsiden: Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Veldig flott nærbilde av blomst. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg synes du fikk mer ut av fotovandringen i dag enn det jeg gjorde her i Oslo, utrolig flott speiling og en blid padler. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 En god og variert start på oktoberfesten - flott utsnitt på den "lilla* blomsten med gult senter", og den gule bygningen fra Louiselyst gård var helt herlig. *) lilla eller blå, indigo, fiolett ? Tror jeg så noen slike i Tyskland ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Veldig flott nærbilde av blomst. Takk, takk - kunne vært bedre med annet utstyr og mer tid brukt Jeg synes du fikk mer ut av fotovandringen i dag enn det jeg gjorde her i Oslo, utrolig flott speiling og en blid padler. Fikk lite ut av vandringen, som vanlig, Jorun - men hyggelig var det, og hvitvin til maten etterpå ble det også - de få bildene jeg har tatt får vente til en annen dag. (Jeg blogget "Ensomheten"/ Bjørnstad i stedet i kveld) En god og variert start på oktoberfesten - flott utsnitt på den "lilla* blomsten med gult senter", og den gule bygningen fra Louiselyst gård var helt herlig. *) lilla eller blå, indigo, fiolett ? Tror jeg så noen slike i Tyskland ... På det jevne, på det jevne - og valgets kvaler har jeg måttet ordne opp i alene...... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Padlebildet var positivt frustrerende å se på, fordi nøtta mi tolker det slik at det røde huset har en speiling og er delvis over vann. Det er den linja under de 4 smale vinduene øverst som skaper en illusjon av at det er en brytning mellom luft / sjø. Mens resten av bildet forteller samme del av nøtta at det ikke kan vøære en slik brytning. Aaargh. Skulle jeg endret på noe, så er det kun at kajakken burde hatt en synlig bau og akterende - men det er selvsagt litt av utfordringen med fastoptikk; man kan ikke zoome inn / ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå