Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - RandiA - 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hyggelige kommentarer....føler at jeg har så mye å holde på med for tiden, at jeg ikke får prioritert Oktoberfesten skikkelig, men jeg skal "hangle" meg gjennom - så får jeg heller titte i andres tråder, det tar ikke så lang tid - og lære litt om kreativiteten......utrolig mye bra oppfinnsomhet rundt i de forskjellige trådene.....

Lenke til kommentar

I dag var det sjette året med Scott Kelby Worldwide PhotoWalk, og jeg deltok også for sjette gang.Det ble mer sosialt, enn foto-fruktbart da...(som vanlig)

 

Bilde 5 – 5.Oktober: Nidelven-padler

10103849223_dae6375e58_z.jpg

Exif: 1/80 - f/5.0 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1

 

Alternativt - Musikanten på Solsiden:

 

10103955865_360eb61a06_z.jpg

 

Lenke til kommentar

Veldig flott nærbilde av blomst.

Takk, takk - kunne vært bedre med annet utstyr og mer tid brukt

 

Jeg synes du fikk mer ut av fotovandringen i dag enn det jeg gjorde her i Oslo, utrolig flott speiling og en blid padler.

Fikk lite ut av vandringen, som vanlig, Jorun - men hyggelig var det, og hvitvin til maten etterpå ble det også - de få bildene jeg har tatt får vente til en annen dag. (Jeg blogget "Ensomheten"/ Bjørnstad i stedet i kveld)

 

En god og variert start på oktoberfesten - flott utsnitt på den "lilla* blomsten med gult senter", og den gule bygningen fra Louiselyst gård var helt herlig.

 

*) lilla eller blå, indigo, fiolett ? Tror jeg så noen slike i Tyskland ...

På det jevne, på det jevne - og valgets kvaler har jeg måttet ordne opp i alene......

Lenke til kommentar

Padlebildet var positivt frustrerende å se på, fordi nøtta mi tolker det slik at det røde huset har en speiling og er delvis over vann. Det er den linja under de 4 smale vinduene øverst som skaper en illusjon av at det er en brytning mellom luft / sjø. Mens resten av bildet forteller samme del av nøtta at det ikke kan vøære en slik brytning. Aaargh. :)

 

Skulle jeg endret på noe, så er det kun at kajakken burde hatt en synlig bau og akterende - men det er selvsagt litt av utfordringen med fastoptikk; man kan ikke zoome inn / ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...