Gå til innhold

Siemens ST55


eXpanium

Anbefalte innlegg

jeg har hatt st55 i 5 uker nå. Molna mente at batteriet skulle bli litt bedre etterhvert. Det har ikke jeg merket noe til. Er faktisk begynt å bli lei av å ha en telefon med så dårlig batteri. Går den tom for batteri, ikke forvent at den er istand til å ringe opp igjen før etter 3-4min. Må lade litt først, er ikke nok med bare strømkabelen. Er ikke dette dårlig så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt st55 i 5 uker nå. Molna mente at batteriet skulle bli litt bedre etterhvert. Det har ikke jeg merket noe til. Er faktisk begynt å bli lei av å ha en telefon med så dårlig batteri. Går den tom for batteri, ikke forvent at den er istand til å ringe opp igjen før etter 3-4min. Må lade litt først, er ikke nok med bare strømkabelen. Er ikke dette dårlig så vet ikke jeg.

 

kjøpte du din gjennom tyskland eller? norsk meny?

Lenke til kommentar

jeg var gira på st55 men synes selv at e700 er mere intresant...

tror det bare var java støtten som fikk begeret til å renne over, venter nå på e700 :D

bateritiden er et stort minus, men hvis du ikke drar på ekspedisjoner så er jo telefonen knall, både skjerm og kamera er bra... 8)

 

men som sagt, jeg hoppet av toget for en stund siden og angrer ikke 1 sekund....

Lenke til kommentar

Ja, men ST55 er jo en grei og billigere løsning enn E700. Er sugen på en E700 også. Og den har jo alt egentlig. Bortsett fra BT, noe jeg ikke har bruk for. Men bluejacking er litt gøy da. :lol:

Sendte forresten mail til komplett angående E700. De sa at vanligvis får de varene innen 3 dager, akkurat som det står på nettsiden, men på akkurat E700 var de usikre. Så kan drøye litt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...