Gå til innhold

Siemens ST55


eXpanium

Anbefalte innlegg

"st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610"

 

oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP!

 

har den ikkje java? IR då?

 

viss denne kjem til helga skal eg vere den første som skal ha den! gud veit kor lenge eg har venta...siden julen 1999 da eg fikk min første mobil.. 3310..eller var det 2000..?

 

veldig skeptisk at mpx ikkje har laga forhåndsbestilling/reklamering som dei pleier ågjere, kan vere ei stund til st55 kjem allikavel?

 

Den har ikke java nei. ST55i kommer til å ha java. Og det er heller ikke IR. Du må nok bruke kabel hvis du vil overføre ting til og fra din pc.

 

Noen som vet om datakabelen vil følge med da ? Fulgte ikke med min S55, men jeg tror det kun var fordi jeg kjøpte tlf tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vær heller glad at de vil lansere et FERDIG og FULLVERDIG produkt...

har hørt noe om at de mangler LCD skjermer fordi den har solgt så godt i andre deler av den store verdenen  :lol:  

 

bedre å sitte med en god kvalitets telefon enn å være reparasjons butikkens viktigste kunde  :)

 

Utsettelsen kommer jo av at man ikke får tak i lcd-skjermene. Så utsettelsen har vel egentlig ikke noe med å slippe et fullverdig produkt å gjøre. Er vel heller en ferdig mobil, som ligger og venter på skjerm!? Men jeg er enig i at en mobil uten skjerm ikke er fullverdig, hvis det er sånn Siemens argumenterer. Utsettelse kommer nok til å koste Siemens en del kunder, så den som et godt alternativ til T610 jeg. Det var det sikkert andre som gjorde også, men da har de vel handlet ny tlf alt.

Lenke til kommentar

)er det mulig å få bort opperatør logoen på e700??

kjipt hvis d ikke går

 

ps. ifølge noen nettsteder og en butikk jeg har skjekka (Kbs senteret i tr.hjem) skal e700 komme 21.10 :D

dvs. mindre en 2 dager igjen

prisen: fra 4000-4500 kr :-? !?

 

ps.ps. siemens st55 skal ha "delt minne" mao -1.2 MB for photos

- 1.3 MB for MMS

- 1.1 MB for email messages

- 100 short messages

(mao= med andre ord, ikke my ass off :smile:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...