Gå til innhold

Siemens ST55


eXpanium

Anbefalte innlegg

det d du kan vente deg fra SE i nermeste fremtid er z600,z200,t230,p900 og Z1010

disse modellene kommer garantert ut, en oppfølger til t610 er naturlig men den kommer nok ikke ut før en god stund...

t610 er ikke så gammel vet du.. :shrug:

 

Stemmer nok ikke helt. SE har, ifølge enkelte kilder som jobber i SE, en eller faktisk to oppfølgere på tegnebordet som de planlegger. Om det er sant er et annet spørsmål. Også T330 er noe som diskuteres høylytt der inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det d du kan vente deg fra SE i nermeste fremtid er z600,z200,t230,p900 og Z1010

disse modellene kommer garantert ut, en oppfølger til t610 er naturlig men den kommer nok ikke ut før en god stund...

t610 er ikke så gammel vet du.. :shrug:

 

Stemmer nok ikke helt. SE har, ifølge enkelte kilder som jobber i SE, en eller faktisk to oppfølgere på tegnebordet som de planlegger. Om det er sant er et annet spørsmål. Også T330 er noe som diskuteres høylytt der inne.

 

merk mine ord: I NÆRMESTE FRAMTID, det vil si før jul i europa/norge da.....

ikke hva som kommer om 98 år! alle skjønner jo at det før eller siden vil komme oppfølgere :shrug:

Lenke til kommentar

meg har de ihvertfall mistet som kunde... st55 ser bra ut men ventingen gjorde at jeg fant noe bedre ( :D ) kan ikke noe for det men jeg har alltid likt samsung og e700 smeltet hjertet mitt :) for en mobil!!

har ikke noe imot å vente på en god mobil men når alle specsene begynte å forsvinne så blir den ærlig talt litt utenfor klassen...

 

som molna sa her om dagen: "t610 mangler addressebok derfor er den utelukket en buisness telefon"

 

her er min versjon: "st55 har verken blåtann, ir eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610"

 

oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP!

Lenke til kommentar
"st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610"

 

oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP!

 

har den ikkje java? IR då?

 

viss denne kjem til helga skal eg vere den første som skal ha den! gud veit kor lenge eg har venta...siden julen 1999 da eg fikk min første mobil.. 3310..eller var det 2000..?

 

veldig skeptisk at mpx ikkje har laga forhåndsbestilling/reklamering som dei pleier ågjere, kan vere ei stund til st55 kjem allikavel?

Lenke til kommentar

dette fikk eg i posten fra siemens:

 

"Den skal være tilgjengelig i butikkene i løpet et par uker. Så den som

venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)"

 

et par uker til...greier det når eg har først ventet så lenge! viss det ikkje berre er lureri for å holde meg på kjøpelista...

Lenke til kommentar
"st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610"

 

oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP!

 

har den ikkje java? IR då?

 

viss denne kjem til helga skal eg vere den første som skal ha den! gud veit kor lenge eg har venta...siden julen 1999 da eg fikk min første mobil.. 3310..eller var det 2000..?

 

veldig skeptisk at mpx ikkje har laga forhåndsbestilling/reklamering som dei pleier ågjere, kan vere ei stund til st55 kjem allikavel?

 

Den har ikke java nei. ST55i kommer til å ha java. Og det er heller ikke IR. Du må nok bruke kabel hvis du vil overføre ting til og fra din pc.

Lenke til kommentar

her er min versjon: "st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610"

ST55 har da aldri ment å være en business-mobil heller Remerser :wink:

 

:oops:

sa det litt indirekte men mente d ikke... mente at den ikke er en fullverdig konkurent til t610 :grumpy:

 

men du må tilstå at t610 og nokia 7250/6220 er hovedkonkurentene..

det mente jeg :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...