Cair Paravel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det står at det er 1 på Fanklin og en på 1 på Michael og ingen på Trevor. Men det kommer ikke opp noen oppdrag som jeg kan gjøre når jeg er inne på det to.. Alle main missions er markert på kartet. Gå utifrå at storyline vil progrediere når du har utført siste resterande mission på Michael. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har samme problerm, men hva mener du med å snipe? Skreiv ikke snipe - men "snip". Engelsk for f.eks å kutte. Fordi posten jeg siterte skulle være i spoilertags (for å skjule innholdet). Men det var ikke skrevet riktig. Så når jeg siterte, så "kuttet" jeg vekk teksten, og forklarte hvordan man skulle skrive spoilertags. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Jeg har samme problem, det ser ut som om de har missions på den hvor du bytter, men det eneste de har tilgjengelig er strangers & freaks osv, ingen main missions. Har gjort 4 S & F missions nå, enda ikke fått noen nye main missions på noen av karakterene. EDIT: viste seg at jeg hadde glemt å gjemme en getaway car Endret 19. oktober 2013 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå