danos90 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei. jeg kommer ikke lengre på GTA 5. har bare tatt 33 av 69 hovedoppdrag, men det dukker ikke opp noen nye. har strevet med dette i 2 dager nå. siste oppdraget jeg tok var å drepe de i juryen for et sigarett firma. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Er det ingenting på mappet med H2? eller H3? eller lignende for noen av hovedpersonenen du spiller? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sjekk mobiltelefonen om du har et opprag aktivt på den karakteren du spiller. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Om du ikke er ferdig med storyen må du nok gjøre et story-mission for å få progresjon Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Forsøk å bytt karakter. Endret 25. september 2013 av Psykake Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hørt at Franklin har noen skjulte side oppdrag som må gjøres. hun der taue dame rett ved siden av huset, Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hu har ingenting med hovedstoryen å gjøre though. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei. jeg kommer ikke lengre på GTA 5. har bare tatt 33 av 69 hovedoppdrag, men det dukker ikke opp noen nye. har strevet med dette i 2 dager nå. siste oppdraget jeg tok var å drepe de i juryen for et sigarett firma. Det er av og til noen av karakterene ikke har noen oppdrag tilgjengelig, da må du bytte til en av de to andre. Når du bytter karakter skal det stå et tall ved portrettene deres, dette er antall oppdrag de har tilgjengelig. Gjør noen oppdrag på de andre karakterene først. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hu har ingenting med hovedstoryen å gjøre though. Må man ikke fullføre side oppdrag for og komme seg videre til historie oppdrag. Side mission vises og i hvor mange oppdrag man har igjen, så ja jeg vil si det har noe og si. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Må man ikke fullføre side oppdrag for og komme seg videre til historie oppdrag. Side mission vises og i hvor mange oppdrag man har igjen, så ja jeg vil si det har noe og si. Nope. Du kan gjøre alle tauetingene etterpå. Strangers and Freaks har vel tilnærmet null (hvis ikke null) å si i forhold til story mission progresjonen. Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Står fast etter samme oppdrag:-/ Har du kommet deg videre? Eller har noen no tips? Står fast etter samme oppdrag:-/ Har du kommet deg videre? Eller har noen no tips? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Er vell rundt der det er et ran? Trur du må finne en bil å parkere den et sted så ringe til Franklin eller Lester. Beklager hvis dette er rotete og/eller feil. Endret 2. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 snip! Spoilertag - uten / foran før. også spoilertag med / etter teksten 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Spoilertag - uten / foran før. også spoilertag med / etter teksten Takk! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Takk! Sinnsykt bra gjort å forstå "forklaringen" min! 1 Lenke til kommentar
Kula86 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Sinnsykt bra gjort å forstå "forklaringen" min! Har samme problerm, men hva mener du med å snipe? Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Sat fast på ca same stad på grunn av at Caida Libre var merka som side mission på kartet. Lenke til kommentar
Kula86 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Sat fast på ca same stad på grunn av at Caida Libre var merka som side mission på kartet. Men jeg har ingen flere oppdrag som kommer i det hele tatt... Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Men jeg har ingen flere oppdrag som kommer i det hele tatt... Dvs det står 0 missions på alle tre karakterar ved karakterskifte? Ingen M2 ved Madrazo mansion? Lenke til kommentar
Kula86 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Dvs det står 0 missions på alle tre karakterar ved karakterskifte? Ingen M2 ved Madrazo mansion? Det står at det er 1 på Fanklin og en på 1 på Michael og ingen på Trevor. Men det kommer ikke opp noen oppdrag som jeg kan gjøre når jeg er inne på det to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå