Mann190 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har noen erfaringer eller tanker å dele om denne førstegangstjenesten? Jeg skal inn i januar og føler Forsvarets sider gir relativt lite info. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 skal du inn i etterretningsbataljonen? Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 skal du inn i etterretningsbataljonen? Stemmer det. Skal inn 14. Januar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 fikk du vite det på sesjon, i så fall hva var kravene? trodde man måtte søke seg inn i etterretningsbataljonen.. Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 fikk du vite det på sesjon, i så fall hva var kravene? trodde man måtte søke seg inn i etterretningsbataljonen.. Fikk tilbud om det etter at jeg scorte relativt høyt på teoriprøvene og de fysiske testene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 fikk du vite det på sesjon, i så fall hva var kravene? trodde man måtte søke seg inn i etterretningsbataljonen.. Bare til denne tjenesten. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Slettet Endret 26. september 2013 av bytrollet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 jjeg må først og fremst skrive at jeg ikke har tjenestegjort i denne bataljonen, men har kontakt med enkelte operatører i jobbsammenheng. så det jeg kan fortelle deg er at du vil få en svært interessant tjeneste som går utenpå det meste som Forsvaret ellers har å tilby. stor frihet innenfor visse grenser og mye gøy. noe av det er til og med lovlig. stor interaksjon sammen med andre "spisse" avdelinger og mange øvelser. bataljonen har også forkjellige avdelinger innad, som gjør at du kan, til en viss grad, selektere hva du kan/vil gjøre. men det er en støtteavdeling til de "store" gutta så det er tøft nok i seg selv. og så får du flaggermusa på armen og det er nok til at de andre ser litt bedre på deg. Denne beskrivelsen passer betydelig bedre til førstegangstjeneste som feltoperatør enn i støttetjenesten. Sikker på at du har fått et reelt bilde av hva støttetjeneste i EBN innebærer? Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Er det ingen her som har noe å fortelle on støttetjeneste i EBN? =[ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er det ingen her som har noe å fortelle on støttetjeneste i EBN? =[ Problemet er at det er litt hemmelighold rundt denne tjenesten, så du vil ikke få vite noe særlig mer enn det som står på Forsvaret sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå