Cuneax Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sniktittene på det nye flaggskipet har dukket opp, og meningene er delt.Dommen: Surface Pro 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Personlig skulle jeg ønske de hadde en litt mer strømgjerrig haswell under panseret. Driter i batterilevetid vekt og tykkelse, men støy er jeg opptatt av. AtW Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Blir Rt utgaven på meg, da jeg er storfornøyd med den første versjonen! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har hatt både Android tablet og iPad og er nå på en Windows 8 Pro tablet og den er absolutt det beste tablet produktet jeg har hatt til nå. Omtrent byttet ut laptopen min med den.Blir prisen etterhvert akseptabel på ny Surface Pro blir det definitivt kjøp. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Med slike blodpriser tror jeg ikke de selger som varmt hvetebrød med det første. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 «Den er rimelig tung og tykk for å være et nettbrett» Nei, den er svært liten og lett for å være en PC! Tror det blir en slik på meg. Det jeg var redd for med førstegangs Pro er nå enten fikset (super batteritid, bedre ytelse og større plass) eller ble ikke et særlig problem (skalering, og blir muligens bedre i W8.1). 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Man må huske på at Surface Pro er en helt fullverdig PC, og ikke en tablet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg