V. Haugen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Android Device Manager har fått en ny, smart funksjon.Google lar deg låse mobilen din via PC-en Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Windows Phone brukere har ikke bare en så og si identisk tjeneste, men der kan man også legge igjen en beskjed på skjermen når den er låst, som f eks "Ring ******** dersom du finner den mobilen".Meeeen....det var bare verdt siste setning i artikkelen Endret 24. september 2013 av TheMoonMan 2 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, må si jeg er rimelig overasket over at Android ikke får dette før nå. Dette hadde vel WP ved lansering om jeg ikke tar helt feil. 2 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Denne funksjonaliteten kom sent, men godt. Bra at slik funksjonalitet er tilgjengelig for alle brukere uten noen krav om tredjepartsprogramvare. Forhåpentligvis ber man brukerne om å skru på dette under første oppstart i neste versjon av Android. Lenke til kommentar
grenness Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg har brukt www.androidlost.com i over et år, og fikk god bruk for den i vinter da jeg mistet min (hvite) mobil i sneen i skogen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det Google savner i sin løsning så vidt jeg vet er mer info om bruk. Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å få ut gjeldende mobilnummer (om noen har byttet sim-kort), samtalelogg og sms'er. Vet flere apper tilbyr dette, men det er en styrke om det ligger innebygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg