Quagorn Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ja.. de skulle heller fullført Radeon HD serien! opp til 9990 But...thats....over 9000!! Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 På benchmarks som foreligger så er AMD raskere overall enn Titan.Kilde? De benchmarkene jeg har sett så var det ganske jevnt løp totalt sett, der Titan vant halvparten av testene: http://www.extremetech.com/gaming/167309-radeon-r9-290x-hardware-specs-and-benchmarks-of-amds-titan-killer-leaked Litt hype-aktig overskrift av Extremetech, med tanke på at AMD-skjermkortet bare er litt raskere i to tester, mens det blir slått i de andre testene. Uansett, jeg ville ikke lagt for mye lit til disse lekkede benchmarkene, det sikreste er å vente til kortet er lansert. Prisen skal også være ganske hyggelig.Ifølge ET så vil prisen havne omtrent på linje med GTX780, men dette er naturligvis bare rykter så langt. Nvidia vil nok svare med å senke sine priser i så fall. Av de benchmarks/spill jeg har sett så har AMD hatt en liten ledelse. Tar man i betraktning at disse kortene vil komme ut også som black edition versjoner etc og at nye drivere tilpasset kortene kommer, så er det vel uproblematisk å tro at AMD vil lede. Tror også AMD har en intensjon om å ligge litt foran konkkurenten og ikke bak med sin nye serie. I forhold til et økt antall chipp'er pr wafer og en brief i fra AMD om at de skal fokusere på 'Bang for Bucks' så tror jeg prisen blir veldig hyggelig. Selvfølgelig skal de leve av dette, men dette gavner jo kun forbrukerne, noe som er fint. De kommer vel også til å selge disse med en spill bundle noe som har vært veldig, veldig populært. 1 Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Så lenge AMDs kort bråker så mye som de gjør, samtidig som at driverne er dårligere enn Nvidias, så holder jeg meg til Nvidia, selv om det koster litt mer God bedring.. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Nye bilder visst. http://videocardz.com/45890/amd-radeon-r9-290x-pictured-final-design Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Så lenge AMDs kort bråker så mye som de gjør, samtidig som at driverne er dårligere enn Nvidias, så holder jeg meg til Nvidia, selv om det koster litt mer Så iallefall titan ytelse til ca knappe halve prisen og at de fleste sikkert kommer med egne kjølere som ikke er bråkete gjør Nvidia til en vinner...? Jeg skal iallefall gladelig selge mitt gamle slitne gtx670 og kjøpe dette. Har hatt endel problemer med både bråk og dårlige drivere på dette kortet også, særlig når man spiller på 3 skjermer. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Så lenge AMDs kort bråker så mye som de gjør, samtidig som at driverne er dårligere enn Nvidias, så holder jeg meg til Nvidia, selv om det koster litt mer Pisspreik, slutt å far med løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå