Nedward Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg som mange andre liker å lese hardware.no, og jeg som sikkert enkelte andre roter ofte med brukernavn og passord. Spesielt har jeg rotet mye med innloggingen her siden jeg bruker flere enheter og passord er lagret i nettleseren. Så i min desperasjon for å lese nyheter til 29,- pr. mnd. uten å måtte tilbakestille passordet for 10. gang iår, fant jeg ut at man ganske enkelt kan lese den ene gratis artikkelen flere ganger for dag. Alt jeg gjør er å slette cookies og mellomlager på nettleseren i telefonen, deretter er det bare å laste siden på nytt og nyt den uten "sladding". P.s. dette virker på de fleste sider der man uten å logge seg inn får X gratis pr. dag, time etc. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja og hvis du liker å lese Hardware.no så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan støtte de med usle 29,-. Idioti Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Jeg betaler. Men som sagt bruker jeg flere enheter, og er ikke alltid jeg tar meg bryet med innlogging. Dessuten gjelder prinsippet for andre nettsted som jeg ikke støtter økonomisk utover reklamen som blir slengt i fjeset mitt. Noen nettsted gir f.eks. ubegrenset tilgang for enkelte enheter men ikke alle. Så det er ikke utelukkende fordi jeg ikke vil betale for hw.no. Det er bare en utilsiktet bivirkning. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Eller bare slå av scripts/bruke adblock med merko sitt filter http://merko.name/hwads.txt Endret 24. september 2013 av iFire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå