Gå til innhold

Nytt og heftig skjermkort

Meinang

Anbefalte innlegg

Jeg gledes nå over tanken om at jeg er den stolte eier av et ASUS GeForce GTX780 3GB=)

Alt jeg trenger nå er en stortittel (kanskje HL3?) en langhelg og kona ut av leiligheten!

I vår leilighet har jeg desverre ikke plass til mitt eyefinity-oppsett som tidligere prydet min man-cave som student. Dette må jeg gjøre noe med. Derfor er planen nå å lage en rig som er lett å sette opp og pakke vekk slik at jeg kan ha mine gaming seanser uten å okkupere spisebordet (meget upopulært).

*Sniff, sniff* Lukter det en liten arbeidslogg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Høres bra ut. Om trippel skjerm setup er i veien så kan du jo kanskje kjøpe sånne armer slik at du heiser det bare opp når det ikke brukes. Skal foresten også ha meg en gtx 780 directcu fra asus :)

Jeg håper du blir like fornøyd som meg: loving it!

Kjøpte det i anledning av at BF4 beta var like rundt hjørnet. Fant raskt ut at min gamle 2.5ghz socket 775 prosessor ble en heftig flaskehals gitt. Så da ble det nytt hovedkort og posessor også. Så nå er jeg blakk og lykkelig!

Fikk snekret sammen en "fold away" skrivebordsutvidelse til en kommode som på enkelt vis kan clampes på kommoden uten videre innfesting. På 1 min har jeg nå en pult på 160 x 90 tilgjengelig=) bilder kommer!

#blakkmenlikevellykkelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...