Gå til innhold

Billigste 27 - 30" til rent kontorbruk?


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste - nedenfor følger litt bakgrunnsinfo.

 

På kontoret har jeg fått to skjermer, men de er ikke av samme type og av litt eldre årgang. Den beste er Dell Ultrasharp 2208 WFP. Jeg har fått anledning til å bytte ut disse med en ny og større skjerm, men på et budsjett.

 

Vil den billigste 27" i prisguiden fungere?

https://prisguiden.no/produkt/asus-ve278n-173539

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er større skjerm, men har du tenkt over at oppløsningen ikke er så mye høyere enn den gamle Dell-skjermen? Det spørs jo på bruken, men jeg ville ikke byttet ut to skjermer (hvis de er brukbare) med en større uten at den hadde vesentlig større oppløsning...

 

 

Godt poeng. Den gamle Dell-skjermen er fin, men så har jeg en kjip liten Sony 17 eller 19" som ikke er i samme bredskjerm-format. Får prøve å bytte ut den Sonyen med en tilsvarende Dell.

 

Ganske dyrt om jeg vil ha en 27" med bedre oppløsning enn Dell-skjermen min ser jeg.

Lenke til kommentar

Har hatt en Crossover 30" med 2560x1600 Oppløsning i ett år nå og kommer aldri til å gå ned i oppløsning igjen, ei tror jeg jeg kommer til å kjøpe noe mindre enn 30" heller, kanskje 27".

 

Jeg klassifiserer den som billig, kom på til sammen 4 000,- med frakt og moms. Mest utrolige var at den kom på døren mye fortere enn hva enn selv Komplett klarer å sende en pakke ifra Sandefjord til Bergen, og da reiste den ifra sør-Korea til dør i løpet av to og ett halvt døgn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...