AfterGlow Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Betraktes som et historisk landemerke.Steve Jobs' barndomshjem kan bli fredet Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 lol, skal de ikke bare auksjonere bort den første smokken til steve jobs og da? 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 No må dei gje seg. 6 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Først vil jeg ironisk peke ut at jeg er på hardware.no... har dere lurt inn flere bolig-relaterte artikler? Uansett. Hva med å faktisk bruke tomten isteden for å la den råtne med årene? Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 24. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. september 2013 I Norge bevares Edvard Munch og Edvard Grieg sine barndomshjem som museum for både personene og tiden de levde i. Dette er vel noe av det samme. Jeg ser ikke helt problemet. Jobs er en historisk person og bør markeres med museum. Jeg har respekt for at mange vil sette pris på det, selv om jeg selv ikke har noe til overs for den konkurransefiendtlige forrestnignsstrategien hans. 12 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Kanskje de også kan vurdere å utstoppe han, slik de gjør med dyr, og det samme med foreldrene hans, så kan folk gå inn i huset slik det var før i tiden, og få med seg all historien. De kan alle sitte rundt middagsbordet, med plastikk-mat. 1 Lenke til kommentar
TheDJGabizz Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Da vil jeg gjerne få fredet mitt hus også. Jeg er også et menneske, akkurat som Steve. Ingen forskjell mellom oss, det er bare det at han kan (kunne) sitt og jeg kan mitt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Så utrolig mange butthurt mennesker i denne tråden at det er morsomt, sånn som Simen1 allerede nevner så er dette slettes ikke noe ukjent fenomen blant store mennesker og personligheter opp igjennom årene. 2 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 I Norge bevares Edvard Munch og Edvard Grieg sine barndomshjem som museum for både personene og tiden de levde i. Dette er vel noe av det samme. Jeg ser ikke helt problemet. Jobs er en historisk person og bør markeres med museum. Jeg har respekt for at mange vil sette pris på det, selv om jeg selv ikke har noe til overs for den konkurransefiendtlige forrestnignsstrategien hans. Nettopp! Og man kan si hva man vil om Steve Jobs, slik det nok var delte meninger om mange andre som har blitt hedret i ettertiden. Men han rakk å sette spor etter seg, selv hardbarka antifanboys kan ikke underslå at han var en av de som dro verden videre framover i større grad enn mange andre. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Syns det hørtes ut som en flott ide, Jobs har gjort mye for mange - så hvorfor skulle ikke han bli hedret på denne måten. 2 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ser det som naturlig at viktige bygninger i både Apple og Microsofts historie bevares på denne måten. De er helt på linje med personer som for eksempel Bell. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå