Gå til innhold

Røttene Hjemme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

I bildekritikken slår det meg stadig at vi har mye vakre omgivelser her til lands. Dette når absolutt langt opp på lista.

Nydelige farger og et nesten blankt vannspeil som reflekterer både fjell og himmel gjør at bildet nærmest ser ut som et maleri.

Tusen takk ! Jeg smiler fra øre til øre og det er sikkert bra siden jeg skal til tannlegen for en rotfylling i dag LOL for et sammen treff :D

Lenke til kommentar

Hei, Greyscale Photo.

Jeg finner ikke ord for å uttrykke hva jeg synes om dette bildet, så jeg nøyer meg med å si at det er ubeskrivelig vakkert ... ! :)

Gratulerer (igjen) med Dagens Bilde ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson

Tusen takk for lov ord Albert !

Jeg er stor fan av Muse serien din, og kommer sterkere tilbake med kommentarer når jeg har mulighet!

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

I bildekritikken slår det meg stadig at vi har mye vakre omgivelser her til lands. Dette når absolutt langt opp på lista.

Nydelige farger og et nesten blankt vannspeil som reflekterer både fjell og himmel gjør at bildet nærmest ser ut som et maleri.

Tusen takk ! Jeg smiler fra øre til øre og det er sikkert bra siden jeg skal til tannlegen for en rotfylling i dag LOL for et sammen treff :D

Au au. Lykke til!

Lenke til kommentar

Velfortjent dagens bilde, dette! Veldig bra, både mht. komp og kvaliteter ellers!

Om mulig, så synes jeg det omtrent samme motiv inkl. kajakkpadler, som du la ut noen dager tidligere, var enda bedre! Liker! :)

Tusen takk for kommentar :) Ja bilde med kajakken slo an på flickr også ;) 9000 visnonger bare på det bilde så langt :)

Men forskjellen på disse er at det med kajakken er et bilde mens dette er 6 lags HDR ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...