Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Albert : " Har du fått deg Facebook, sier du ? ". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei Albert Dette "laiker" jeg altså ! Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg har vurdert om jeg burde forklare PC Muus hva Facebook er, men han virker så fornøyd i sin egen lille verden at det er kanskje best å la være ... ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Herlig med litt humor i hverdagen ... -D ps. der er en egen kategori for humor Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Herlig med litt humor i hverdagen ... -D ps. der er en egen kategori for humor Hei, Torhild. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg har vurdert å legge inn disse "snuttene" under rubrikken "Humor", men jeg var / er litt usikker ... . Jeg er litt i tvil om det kan gi PC Muus følelsen av ikke å bli tatt alvorlig ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Herlig med litt humor i hverdagen ... -D ps. der er en egen kategori for humor Hei, Torhild.Takk for hyggelig kommentar ! Jeg har vurdert å legge inn disse "snuttene" under rubrikken "Humor", men jeg var / er litt usikker ... . Jeg er litt i tvil om det kan gi PC Muus følelsen av ikke å bli tatt alvorlig ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Herlig med litt humor i hverdagen ... -D ps. der er en egen kategori for humor Hei, Torhild.Takk for hyggelig kommentar ! Jeg har vurdert å legge inn disse "snuttene" under rubrikken "Humor", men jeg var / er litt usikker ... . Jeg er litt i tvil om det kan gi PC Muus følelsen av ikke å bli tatt alvorlig ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk igjen, Torhild ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei Albert, .... det er mange som ikke vet at det finnes noe utenom facebook også :-) Håper Pc Muus får mange venner :-) -Jon Arne Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Hei Albert, .... det er mange som ikke vet at det finnes noe utenom facebook også :-) Håper Pc Muus får mange venner :-) -Jon Arne Hei, Jon Arne. Takk for hyggelig, velformulert og klok kommentar, - utsagnet ".... det er mange som ikke vet at det finnes noe utenom facebook også" består av bare 13 enkle ord, men forteller veldig mye ! Jeg kan i farta bare komme på ett tilsvarende utsagn, - den første setningen i Kjell Aukrusts bok, "Bror min": "Bror min leste bøker frivillig". Genialt, det også ! Jeg takker samtidig for ønsket om at PC Muus skal få mange venner ! Akkurat nå sitter han og ser på gamle episoder med "Colargol", og da vil han nødig bli forstyrret. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Morsom bilde Hei, Shujah Malik. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg