Sillycup Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei. Jeg bestilte en pc på komplett 09.09.13. Ettersom at de hadde mye å gjøre så tok det lang tid før de fikk startet på ordren. Torsdag den 19. begynte de plukkingen og sendte den fredag. Fikk ikke produktet før i dag (Hjemmelevering). Jeg er fortsatt ikke trukket for kjøpet. Er det noen som har opplevd samme situasjon? Fikk med en faktura, men det står at VISA er belastet og jeg skal ignorere fakturaen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Beløpet burde ihvertfall stå som reservert, om ikke trukket. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, du blir nok trukket om ikke altfor lenge. Skjeddet det samme med meg Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Det pleier å bli trukket etterhvert. Anbefaler å lese denne tråden, ganske interessant! (Spesielt de siste sidene) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1490600 Endret 24. september 2013 av iFire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå