Yoffe Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Eg har nettopp kjøpt meg ny bærbar pc :smile: , og lurte på om det var noen som vet om en god mus som eg kan bruke til spilling litt sånt?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 MS IntelliMouse Explorer 3.0 Lenke til kommentar
Yoffe Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 har sett på den ja, men er den god å holde på?? funker den fett på icemath transperant?? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg ville heller valgt logitech mx500... kompis av meg har MS mus på icemat, funker greit for han... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Man kjøper ikke mus etter hva andre sier... dra ned på brutikken og kjenn selv på de! myyye lettere å velge da. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 enig med jonas. stikk ned og beføl de litt. bli kjent med de :] Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har du normal hand kjøp MS IntelliMouse 3.0 Har du klompete kjeglefingrer kjøp Logitech Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 "Feilpost." Du kan også plassere dette under "Annet om hardware". Men uansett. En god spill-mus er MX300 og MX500. IKKE kjøp Explorer 3.0 Du kan hvis du vil, men du komme til å angre. Du kjenner straks at når du setter en Logitech-mus i hånden så er de en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå