Ragnar115 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hey Finnest det eit program som wiper vekk ting fra pcen. Redd for at filer eg har lastet ned skal forsatt bruke plass selv etter at dem er slettet, så korleis unngå dette om det er slik det funker. & eit gratis program Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du kan prøve CCleaner (fjerner ubrukte og temporære filer, samt rydde i registre) & Defraggler (disk-fragmentering). Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Du kan prøve CCleaner (fjerner ubrukte og temporære filer, samt rydde i registre) & Defraggler (disk-fragmentering). Har CCleaner ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ccleaner sletter "tomt" område også. Velges under Tools og drive viper. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Ccleaner sletter "tomt" område også. Velges under Tools og drive viper. Driver viper option sletter ikkje den HELE hardisken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Driver viper option sletter ikkje den HELE hardisken? Hvorfor prøver du bare ikke, så ser du hva som skjer og hvilke valg du får... Om jeg ikke hadde prøvd dette før, så hvorfor skulle jeg da anbefale CCleaner for han, når han spør om noe som bare sletter tomt område.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå