Trond Olav Løkken Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 fasade Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hei, Trond Olav. For et særegent og praktfullt byggverk ! En slik fasade, - med store åpne glassflater og en gylden himling formet som nordlys, - fantastisk ! . (Et lite forbehold dersom jeg har feiltolket det jeg ser ... .). Dette var nytt for meg, - og du er virkelig en god ambassadør for Kristiansand, Trond Olav. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Hei, Trond Olav. For et særegent og praktfullt byggverk ! En slik fasade, - med store åpne glassflater og en gylden himling formet som nordlys, - fantastisk ! . (Et lite forbehold dersom jeg har feiltolket det jeg ser ... .). Dette var nytt for meg, - og du er virkelig en god ambassadør for Kristiansand, Trond Olav. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert, - jeg mener tolkningen din samt beskrivelse er meget god! Lenke til kommentar
judith-g Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Kjempeflott bilde av "Bølgen" - som veggen heter. Den er satt sammen av ca 40.000 lm sørlandsk eik, og alle bord er ulike. Levert av Risør Trebåtbyggeri, det er litt av en prestasjon! Arkitekt er finske ALA Architects. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Flott bilde av en av Kr.sands stoltheter. Et yndet motiv for mange, meg selv innkludert. Fint utsnitt av bygget og du har fått med lyssetningen godt. Endret 18. april 2014 av member-296438 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg