Gå til innhold

Følg RIAA sin kamp mot piratene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen Hjertlig Takk Mr.Ueland

Jeg vil hels se saklige inlegg her. IKKE "_Faen_ jeg hater RIAA" f.eks.

Hold dere til topic!

Jeg har på følesen av at denne tråden kan skli ganske så mye ut.

Først vil jeg si at denne artikkelen er direkte tåpelig.

Det er jo helt tydelig at skribenten mangler info.

De såkalt "nettverkene" er jo klienter for nettverk

nyheten har blitt lagt ut flere andre plasser men jeg tviler på at det lar seg gjøre p.g.a:

LimeWire, Bearshare,Blubster er klienter på et opensource nettverket Gnutella så jeg tviler sterkt på at Limewire LLC, Free Peers INC og Blubster©. som eier klientene kan påvirke innholdet på nettverket siden dem ikke eier det.

Edonkey 2000 er like så.

Edonkey er open source og kan gjørs lite med ettersom det bare kan lages nye klienter om og om igjen.

Angående Morpheus og Grokster så har også dem og lite å stille opp med ettersom det er Sharman Networks som eier fasttrack nettverket og med mindre de er på samme side kan lite gjøres.

Lenke til kommentar

CD platen er taperen uansett.

Som sikkert alle andre har jeg begrenset med penger etter at regninger er betalt.

Derfor må jeg prioritere, da havner dessverre CD plater langt ned på listen.

eks:

Før jeg kjøper min neste CD plate har jeg omtrent 30 DVD plater jeg ønsker meg og flere dataspill.

Prioriteringen går etter hva jeg mener gir mest valuta og en CD plate er ikke lengre verd prisen. Sett ned prisen og det vil bli mer aktuelt å kjøpe CD plater.

Fildelingstjenester er forbrukernes svar på urettferdig behandling!!!!!!!

Lenke til kommentar

denne arikkelen er ganske intresang

Jeg tror faktisk at det kan bli et viktigt argument.

kazaa og andre fildelings klienter må jo være et ypperlig ste for pedofile å utveksle filer men jeg tror stort sett dette skjer på private hub-er på dc(++)

Det kan settes opp filter mot dette, men innen den tid har muligens amerikanske myndigheter virkelig fått opp øynene for P2P.

edit: skrivefeil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...