Gå til innhold

Fagskole Petroleum

chongtopoog

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurte litt på muligheter for jobb etter endt teknisk fagskole for petroleum, eller om det er kanskje er lurere å gå mer skole.

Har nå 2 år igjen av tekniskfagskole hvor jeg studerer og har havbunn som hovedfag.

Søker selv jobber hverdag men får ikke napp hos noen. Hva kan jeg egentlig søke på ?

Selv har jeg allmenn og relevant arbeids erfaring som rørlegger.

hva muligheter har jeg?, hvilke linje kan jeg eventuelt gå som er relevant til fagskole utdannelsen min?

Hilsen en frustrert kar fra Troms!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg lurte litt på muligheter for jobb etter endt teknisk fagskole for petroleum, eller om det er kanskje er lurere å gå mer skole.

Har nå 2 år igjen av tekniskfagskole hvor jeg studerer og har havbunn som hovedfag.

Søker selv jobber hverdag men får ikke napp hos noen. Hva kan jeg egentlig søke på ?

Selv har jeg allmenn og relevant arbeids erfaring som rørlegger.

hva muligheter har jeg?, hvilke linje kan jeg eventuelt gå som er relevant til fagskole utdannelsen min?

Hilsen en frustrert kar fra Troms!

Jeg må nesten gjøre en antakelse da det er litt tvetydig det du skriver: Du har to år igjen av fagskoleutdannelsen din, men søker deltidsjobb som du kan ha ved siden av studiet?

Det er litt vanskelig å gi bekreftelser da jeg ikke jobber innen HR, men kan sikkert gi deg en pekepinn. Jeg kjenner folk som har gått fagskole både innen brønnteknikk og havbunn, og som sliter med å få relevante jobber da de ikke har tilstrekkelig bakgrunn ellers.