BeachDumb Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Får ikke lyd når jeg spiller av Divx... (bare noen) bilde kommer fram! Har det nyeste av divx codec og smr, mediaplayer prøver å laste ned noe, jeg får denne feilmelding: Unable to download an appropriate decompressor. (Error=80040200) A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser. (Error=80040200) har hørt at jeg trenger oggdec, hvor finner jeg det? har prøvd forskjellige playere bsplay, wmp6.4, SASAMI2k, PowerDVD4! alle spiller av bilde, men ikke lyd :sad: kan noen hjelpe? [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-02-15 14:41 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du har sikkert ikke korrekt lyd-codec. Last ned Nimo codec pack ifra http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html. Den innstallerer ALT du trenger av lyd/bilde codecs. Hvis ikke det fungerer kan det muligens være Ogg Vorbis som er brukt på lyden (ta et søk på Google for å finne det - vet ikke om den er med i Nimo pack). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå