wampster Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei. Jeg har akkurat fått et Visa Spendon kort med en verdi på 1000kr for å være med i en spørreundersøkelse. Det jeg lurer på er, kan jeg få tatt ut pengene på noen som helst måte, eller må det brukes? Håper på svar. Mvh wampster Lenke til kommentar
Chris.Naess Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei. Jeg har akkurat fått et Visa Spendon kort med en verdi på 1000kr for å være med i en spørreundersøkelse. Det jeg lurer på er, kan jeg få tatt ut pengene på noen som helst måte, eller må det brukes? Håper på svar. Mvh wampster Hei, Jeg har selv hatt Spendon, og jeg er 99% sikker på at det ikke går Du kan jo selge det til en kompis for 900? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Nedtur Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 du kan desverre ikkej det , men er jo en grei måte for å kjøpe billige spill / gadgets på nettet Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Men hvorfor er du så keen på å ha det i cash? Du kan jo bruke det på alle butikker som tar kort og du kan betale med det på nett. Endret 23. september 2013 av M.K.E.A. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Liker bare å ha cash/få kort. Kjipt å miste eller glemme det og det går ut på dato etc. Men et stort "problem" er det jo ikke. Takker for svar. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Dra på butikken å kjøp en pakke tyggis, så sier du at du vil ta ut de resterende pengene du har på kortet(1000-tyggispris). Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Dra på butikken å kjøp en pakke tyggis, så sier du at du vil ta ut de resterende pengene du har på kortet(1000-tyggispris). Og det funker? o.O Isåfall er det jo ganske enkelt. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det fungerer som ett helt vanlig kort og du kan ta ut penger på bensinstasjoner og lignende, men tror ikke kortet fungerer på vanlige dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Og det funker? o.O Isåfall er det jo ganske enkelt. Ja. Visa spendon er som et helt vanlig Visa kort. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det fungerer som ett helt vanlig kort og du kan ta ut penger på bensinstasjoner og lignende, men tror ikke kortet fungerer på vanlige dagligvarebutikker. Jo, det fungerer på vanlige dagligvarebutikker. I hvert fall i min RIMI-butikk jeg jobbet i. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jo, det fungerer på vanlige dagligvarebutikker. I hvert fall i min RIMI-butikk jeg jobbet i. ok, har alltid trodd at det ikke fungerte :o Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 I utgangspunktet skal man ikke kunne få ut cash fra Visa Spendon, men det spørs kanskje hvordan det slås i kassa. Kan jeg ta ut kontanter i minibank?Nei. Kortet kan kun benyttes til varekjøp i fysisk handel eller internett som er registrert som Visa brukersted. ( http://www.spendon.no/informasjon/ ) Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jo, det fungerer på vanlige dagligvarebutikker. I hvert fall i min RIMI-butikk jeg jobbet i. Måtte du slå det inn på en spesiell måte, eller var det bare som å ta ut penger fra et vanlig bankkort? Fordi jeg har jobbet på Joker, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke kunne ta ut penger fra et Spendon-kort. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Måtte du slå det inn på en spesiell måte, eller var det bare som å ta ut penger fra et vanlig bankkort? Fordi jeg har jobbet på Joker, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke kunne ta ut penger fra et Spendon-kort. Da tror jeg må beklage litt, jeg mente ikke at det gikk an å ta ut penger - men heller at det gikk an å betale. Har ikke prøvd å ta ut penger, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå