Terje Solfugl Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Brannbåten i Bærum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei, Terje. Brannbåtens kraftige signalfarger og tilsynelatende gode fart, gjør dette bildet friskt og "livat". Silhuetten av mannskapet mot de solbelyste frontvinduene bidrar til liv og stemning, - og litt ettertanke.! Du har en egen evne til å "se", Terje ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Hei, Terje. Brannbåtens kraftige signalfarger og tilsynelatende gode fart, gjør dette bildet friskt og "livat". Silhuetten av mannskapet mot de solbelyste frontvinduene bidrar til liv og stemning, - og litt ettertanke.! Du har en egen evne til å "se", Terje ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Albert . Etter at jeg hadde gitt mine tamme måker mat idag, tenkte jeg at jeg skulle forkynne at jeg selv fortjente litt mat . Dermed ønsket jeg meg en makrell på en halv kilo..jeg slapp ned snøret og den satt umiddelbart ...ble fortært isted..nydelig . Verden er mer en gods ! Mvh. Terje . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg