Joar96 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 jeg tenkte jeg skulle kjøpe ,meg en ny PC men jeg er ikke noe god på PC-deler og sånt. jeg vil ha en PC til runt 9-11 tusen. hvilke deler trenger jeg. er noe viktig? så vis noen vet om noen gode PCdeler så jeg kan kjøpe og bestille vill det vert bra Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 spill pc. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er skjerm, tastatur og mus inkludert i budsjettet? Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 nei.. jeg har tastatur og mus. sjer er ikke noe problem å finne pluss jeg har en TV som funker. bruker den bærbare pc-en min til det så. men trenger ny. denne er bare en skole PC og takler ikke de fleste spill lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå