Lsnake Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Sitter her å sikler på mitt Abit NF7-M, men jeg har ikke fått CPU`en enda.....så jeg sparer stresset til den kommer. Tenkte jeg bare skulle høre nå...Noen som har hatt noen erfaringer med kortet? Bra...dårlig..? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har ikke sett det kortet før men ser for meg ut som et NF7 v2 med integrert skjermkort. Sikkert ok, men GF4 MX er ikke det råeste du får akkurat :wink: Hvordan CPU får du? Lenke til kommentar
Lsnake Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 hehe jeg har et Geforce 3 TI-500 skjermkort, så jeg har knapt tenkt på det integrerte skjermkortet. CPU`en jeg får(overimorgen regner jeg med) er en XP2500+ Barton....så det bør bli fart i svingene(I fin tid før Max Payne 2 ) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 I fin tid før Max Payne 2 Da bør du nok belage deg på å annskaffe et annent skjermkort i mellomtiden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå