Gå til innhold

Hva trur du vinner Game Of The Year 2013

Anbefalte innlegg

Er redd det blir GTA5 men det burde være The Last of Us.

Vanskelig det der. The Last of us er rimelig unikt og fortjener årets spill men samtidig så har GTA5 sprengt alle grenser for hva jeg tenkte var mulig i spill og aldri kost meg så mye med et spill før. Det er rett og slett GEDIGENT. Så med tanke på antall timer morro man vil ha med dette spillet samt det tekniske med Rockstar har fått til så fortjener GTA V prisen selv om The Last of Us er rett bak dem for en knallbra story.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall timer moro burde aldri være et kriterium synes jeg under slike kåringer. Kvalitet er det eneste som burde bety noe når det gjelder kritikerpriser, kvantitet er i denne sammenheng uvesentlig.

Tenk deg hvis Oscar-juryen satte en film foran en annen i kåringen fordi den varte lengre.

Et godt eksempel fra i fjor er Journey. Fantastisk spill, som gir en heftig opplevelse som virkelig får deg til å tenke og føle ting? Varigheten? Litt lengre enn en Ringenes Herre-film.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vanskelig det der. The Last of us er rimelig unikt og fortjener årets spill

Siden når er Last of us unikt? :huh: Det er bare en tredjepersons adventure, som f.eks Enslaved osv. Faktisk er det ikke så ulikt Uncharted heller. Eller Tomb Raider. Eller Indy-spillene (Infernal Machine og Emperor's Tomb), og en drøss andre. Gameplayet på sin side er ren standard. Litt sniking, veldig mye skyting, litt crafting en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Uansett så er game of the year det samme som movie of the year.

Mainstream som du kan få det for casual folk.

Heldigvis finnes det andre priser og vinne for bedre spill.

Alle vet da at Hollywood lager piss filmer , men vi ser dem uansett, enda det finnes så mye bedre.

Er vel ingen og skylde på der, siden det er vår egen feil når vi absolutt skal gjøre som reklamene forteller oss.

Hollywodd lager mye rart, men hvem lager bedre filmer?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke tenker på at folk sier at Cod BO2 suger, hvilket spill vil man bruke mest tid i og spille sammen med venner og sånnt. Cod BO2 eller The last of us?

Jeg mener selv at Fifa spillene suger i kvalitet med lite nyskapning, likevel så kjøper jeg nytt hvert år og tilbringer masse tid med kompiser enn noen andre spill. Likevel mener jeg at for eksempel GTA V, The last of us og Bioshock Infinite er bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som dere andre sier, så kommer nok GTA V og The Last of Us til å stikke av med mange priser. GTA V pga. en enorm verden med utrolig mange muligheter, TLoU pga. en meget engasjerende historie. En personlig outsider og favoritt for året er Ni No Kuni. Sjarmerende historie, pen verden og gode karakterer. Det er nok litt for langt ute på sidelinjen til å ta storeslem, men jeg håper og tror det tar med seg noen priser hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...