MohWarfighter Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Her kan du diskutere om hvilket spill du trur blir game of the year 2013. Jeg trur det fantastiske spillet the last of us vinner. Diskuter Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg MENER i hvertfall at enten The Last of Us eller Bioshock Infinite burde vinne. GTA V er også en het kandidat, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Batman: Arkham Orgins har mye å leve opp til. Asylum og City vant vell de årene de kom ut? Men Last of Us ser sterke ut, selv om jeg ikke syntes det var ''så bra''. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg tror anmelderene går for enten Bioshock Infinite, The Last Of Us eller GTAV om jeg ikke tar med kommende titler som Beyond Two Souls, ACIV eller Watch Dogs Mitt personlige til nå år 2013 er enda The Last Of Us av mange episke øyeblikk jeg hadde der. Grand Theft Auto V soleklart på andreplass. GTAV har et lite stykke igjen å ta igjen TLOU, storyen er bare helt grei i GTAV til nå. Tredjeplassen min er faktisk Metal Gear Rising Revengeance Endret 23. september 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mine favoritter er Tomb Raider og Bioshock Infinite GTA5 har jeg ikke spilt ferdig enda, men utifra anmeldelsesnitt er det en safe bet også vil jeg tro. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Trur dere saints row har en sjanse? Det er jo moro. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Neh. For vulgært og harry. Blir litt som å gi FrP fredsprisen Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Trur dere saints row har en sjanse? Det er jo moro. Hadde "Game of the year" handlet om de beste spillene, så ja, nok Saint's Row, Tomb Raider, Injustice: Gods Among Us, Etrian Odyssey IV, Luigi's Mansion 2 og XCom, for å nevne noen, vært soleklare favoritter. Men dessverre handler det utelukkende om hype, så da sitter vi der med GTA5, Last of Us og Bioshock Infinite som Game of the year. 7 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hadde "Game of the year" handlet om de beste spillene, så ja, nok Saint's Row, Tomb Raider, Injustice: Gods Among Us, Etrian Odyssey IV, Luigi's Mansion 2 og XCom, for å nevne noen, vært soleklare favoritter. Men dessverre handler det utelukkende om hype, så da sitter vi der med GTA5, Last of Us og Bioshock Infinite som Game of the year. Du lever opp til nicket ditt ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg blir veldig forundret hvis ikke GTA V vinner. Det er supermainstream og samtidig kjempebra. Personlig likte jeg også Tomb Raider. Saint's Row IV og Bioshock Infinite var begge veldig skuffende. Endret 23. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Du lever opp til nicket ditt ihvertfall. Jeg må spørre hva som var feil i det inlegget ? Det er jo helt sant. Og Bioshock ? hva er det som er så spesielt med det spillet som alle skal ha det til? Endret 23. september 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Uansett så er game of the year det samme som movie of the year. Mainstream som du kan få det for casual folk. Heldigvis finnes det andre priser og vinne for bedre spill. Alle vet da at Hollywood lager piss filmer , men vi ser dem uansett, enda det finnes så mye bedre. Er vel ingen og skylde på der, siden det er vår egen feil når vi absolutt skal gjøre som reklamene forteller oss. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det blir GTA V, ikke noe å lure på engang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 The Last of Us. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Er gameplayen på the last of us bra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Er gameplayen på the last of us bra? Nei, det er derfor jeg tror det blir GOTY. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 1.GTA V 2. The last of us 3. Bioshock infinite Etter min mening. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Er redd det blir GTA5 men det burde være The Last of Us. 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Diskutere alle kategoriene? - Årets fiasko:Total War: Rome II Hater egentlig dette ("Årets") husker aldri / glemmer alltid alle spillene som har kommet ut. Må begynne å bla igjennom spillene/Steam lista Husk at PS4 og noen spill (Watch Dogs) kommer ut før juletider da. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Du lever opp til nicket ditt ihvertfall. Se gjennom denne tråden og se hva folk har foreslått, så kan du lese innlegget mitt igjen. Og hvor mange ganger må jeg forklare for folk at troll ikke ble funnet opp av internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå