mortenbruserud Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei, jeg får ingen lyd ut av BenQ XL2420T skjermen min når jeg kobler den til Xbox-360 min med HDMI og lurte på om noen av dere visste hva som kan være årsaken eller hvordan jeg kan fikse det. -Morten Lenke til kommentar
lordofcamelot Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei hadde samme problem med min. Hvis du har en ekstern høyttaler prøv å sette den i. (Aux inngangen er til venstre) Lenke til kommentar
mortenbruserud Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Det er det jeg har prøvd, eller med ørepropper og headset. Men jeg får ingen lyd. Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er ikke høytallere i skjermen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er ikke høytallere i skjermen Det er korrekt, men det er en lydutgang (AUX) der man kan koble til en enhet. OP sier "Det er det jeg har prøvd, eller med ørepropper og headset. Men jeg får ingen lyd." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå