Øystein.F. Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Tar opp kampen mot Microsoft og Apple og lanserer Linux-basert operativsystem. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg hbrn Skrevet 23. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Nerden i meg spreller av glede. Det blir spennende å se hvor bra det fungerer. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Dette blir spennende! Lagde en liten tråd om emnet; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539472&do=findComment&comment=20960712 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Damn! Dette skal testes. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg weebl Skrevet 23. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 SteamOS i dag, steambox på onsdag og hl3 på fredag, I Want to believe! 49 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Mon tro om det lar seg gjøre å installere det OSet over PS3 softwaren. Isåfall selger jeg ikke PS3en utpå nyttår likevel. 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Veldig spennende med strømmeløsningen her. Hadde vært ålreit å kunne strømme fra skikkelig maskin på kontoret til atomdreven sak i stua (evt. en NUC om jeg hadde følt meg spandabel). Gjør ikke noe å slippe Windows-skatten heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Mon tro om det lar seg gjøre å installere det OSet over PS3 softwaren. Isåfall selger jeg ikke PS3en utpå nyttår likevel. Problemet er drivers. Nerden i meg spreller av glede. Det blir spennende å se hvor bra det fungerer. Føler med deg! Endret 23. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Skal bli spennende å teste dette på htpcen. Særlig med tanke på streaming av spill. Da kan jeg omsider spille mer krevende spill fra sofakroken. Spent på de neste to kunngjøringene, men HL3 tror jeg dessverre fremdeles forblir kun en drøm. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Hvis de får til gode, stabile drivere til high-end skjermkort, så er jeg solgt! Det er jo det som har vært flaskehalsen i Linux... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Jeg tipper minst én av annonseringene er maskinvarerelatert. En dampmaskin er definitivt en mulighet, en kontroller er en annen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Dette er herlige nyheter og vil vell pushe flere og flere spill over på åpne biblioteker som OpenGL fremfor proprietære som DirectX. I utgangspunktet så betyr vell det noe svakere og mindre avansert grafikk, men om det nå for alvor begynner å bli mer aktuelt og pushes mer mot åpne løsninger så vil jo de utvikle seg i et langt høyere tempo og vi vil oftere og oftere se kjempetitler som fungerer like bra på tvers av plattformer (Windows, OS X og Linux) noe som jeg ser på som utelukkende en kjempepositiv ting! Microsoft må vell grøsse langt nedover ryggen når de nå innser at mye av det som holder en temmelig stor andel av brukerne på Windows, nemlig spilling fort kan forsvinne de nærmeste årene og da kan de ikke finne på å tulle med Windows slik som du har gjort med Windows 8, dette skaper økt konkurranse i markedet og alt dette vil gagne forbrukere. 8 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Forøvrig, ekstrabonus: "We’re working with many of the media services you know and love. Soon we will begin bringing them online, allowing you to access your favorite music and video with Steam and SteamOS." Endelig Netflix i Linux uten Wine og annet fanteri da. 5 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Ikke så spennende for min del, men satser på at de starter med den "minste" nyheten i dag, og jobber seg oppover til fredag En sjangs for SteamOS maskinvare på onsdag, og på fredag må det jo komme HL3 Endret 23. september 2013 av G-Man™ Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 23. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Spennende nok i seg selv, men det er kanskje verdt å huske på at om Valve nå eventuelt ender med å styre butikken, OS-et og hardwaren så har de blitt til Apple. 15 Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 yes, eg koser meg også En skikkelig gladnyhet Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Skikkelig spennende nyhet. Ikke overraskende, men definitivt spennende! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Stakkars EA som er stuck med Origin i Windows. 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Reposter innlegget mitt fra den andre tråden: Første annonsering: SteamOS. Andre annonsering: Steambox med SteamOS. Tredje annonsering: HalfLife3 eksklusivt til SteamOS. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Left for Dead 3 hadde vært fint. Men dette betyr vel i praksis at jeg kan slette Windows, og kun benytte meg av Steam OS? Jeg håper dette vil tvinge EA til å fjerne Origin på PC til fordel for Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå