ApeBapsen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei! Jeg vet dette er feil sted å poste dette, men jeg fant ingen andre steder, så here it goes: Jeg har en 64 bits maskin med Win 7 Ultimate. Jeg kjørte nettopp reboot, og skulle laste inn steam spill igjen. Automatisk foreslår den Program Files(x86), men er ikke det der hvor 32 bits programmer lagres!? Skal jeg da skifte instalasjonen til Program Files, altså uten (x86)? Vet dette er et veldig elementært spørsmål, men jeg trenger bare likevel en liten oppklaring Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Under installasjonen får du muligheten til å velge hvor du vil ha steam ja, du må kanskje ta Custom install og ikke express som det ofte heter. Men det er nok ikke noen krise at den installeres på x86 mappen, selv har jeg OS og Spill etc på separerte harddisker uansett Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Men gjelder dette alle programmer, skal jeg manuelt endre til Program Files (64 bit)? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg tror ikke dette har noen egentlig betydning, er vel bare for ryddighetens skyld? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Så vidt jeg vet er de fleste spill 32-bits applikasjoner, og derfor er det naturlig at de legges i den mappa. Tror heller ikke steam har noen 64-bits klient. Endret 23. september 2013 av Thorsen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå