Gå til innhold

Drivere til HP scanjet 3300c

Black&White

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vist ikke de rette driverne, var mest bare oppdateringer av drivere og programvare til scanner`n, og nå har jo ikke jeg drivere i det hele tatt. Så jeg trenger hele driveren til HP ScanJet 3300c og ikke oppdateringer av den gamle.

Prøvde og søke litt på nettet, men det viste seg at "drivers" var et dårlig søkeord, fikk en hel masse treff på bil sjåfører.

Lenke til kommentar

Lastet ned denne filen: http://h20015.www2.hp.com/en/softwareDownl...getype=software Den var zippet og inneholdt programvare for scanneren ( Precision Scan LT Software) og en oppdatering for den driveren jeg mangler.

Er det ingen som vet hvor jeg kan laste ned denne driveren som jeg trenger? Noen plasser må jeg jo kunne få tak i den.

Kunne kanskje ha delt opp en partisjon til og installert win 98 der, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får flytta driveren over til den partisjonen med win xp på. Tror ikke driveren som ligger i win 98 er en install fil heller, så det blir ganske vanskelg og lokalisere den når jeg ikke vet hvor den er eller hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...