IsacH Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 jeg lurte på om jeg kan koble til en ps3 til en bærbar pc sånn at jeg bruker pc skjermen som spill skjerm? pcen har HDMI og windows7 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Nei, skjermkortet støtter ikke video input via HDMI. HDMI'en på pc'n er en utgang. Det blir litt som å dytte mat bak der nede og forvente å drite via kjeften Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Nei. PCen din har HDMI ut, ikke inn, så det vil ikke funke. EDIT: ^ what he said Endret 24. september 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
RqO Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ikke HDMI, men kan bruke kompositt, og kjøre det på laptopen med ekstern capture card. Men det vil gi en den delay, så vil ikke anbefale med mindre du spiller rolige spill. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ikke HDMI, men kan bruke kompositt, og kjøre det på laptopen med ekstern capture card. Men det vil gi en den delay, så vil ikke anbefale med mindre du spiller rolige spill. Da må vel TS kjøpe så mye utstyr at det er enklere å kjøpe en ny monitor tror jeg. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Da må vel TS kjøpe så mye utstyr at det er enklere å kjøpe en ny monitor tror jeg. 4-600kr dazzle kan gjøre det. Men ny skjerm er mye lurere ja. Lenke til kommentar
IsacH Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 ok takk Lenke til kommentar
IsacH Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 (endret) men jeg lurer litt på en ting kan man lagre saves og spill å sånn på minne pinne til xbox360 og er det dumt å kjøpe xbox på finn Endret 24. september 2013 av IsacH Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hadde engang en Asus Multimedialaptop som tok HDMI inn og viste bildet på skjerm Lenke til kommentar
IsacH Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 men jeg lurer litt på en ting kan man lagre saves og spill å sånn på minne pinne til xbox360 og er det dumt å kjøpe xbox på finn kan jeg få et svar på dette spørsmålet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 kan jeg få et svar på dette spørsmålet Finn.no er bra, men vær kritisk. Mange som vil lure deg for å tjene penger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) IsacH, anbefales at du lager et nytt tråd for spørsmålet ditt da denne tråden er løst.Uansett, har hørt at det går ann å lagre på USB og Dropbox(Kun XBOX360) Endret 24. september 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå