Niklasp Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Sony røper flere detaljer rundt strømmetjenesten sin.PS4 vil takle PS3-spill Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Det har de lovet før, og da viste det seg at det kunne de bare å slutte å støtte sånn helt uten videre. Så, ta det med en klype IKKE STOL PÅ DET. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) *nevermind* Strømm meg her og strømm meg der. Streaming heter det. Endret 23. september 2013 av Nomen Nescio 1 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Synest det er falsk markedsføring fra Sonys side å herpe på bakoverkompabilitet all den tid en PS4 ikke kan spille PS3-spill. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Synest det er falsk markedsføring fra Sonys side å herpe på bakoverkompabilitet all den tid en PS4 ikke kan spille PS3-spill. Sony har vært ganske spesifikke med å si at bakoverkompatabilitet kun er gjennom Gaikai. Det er diverse artikkelforfattere som har gitt andre inntrykk. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Synest det er falsk markedsføring fra Sonys side å herpe på bakoverkompabilitet all den tid en PS4 ikke kan spille PS3-spill. Herper de? Synes det er verre å la være å nevne en viktig funksjon som kommer i framtiden, enn å fortelle hva som kommer. De har jo vært helt åpne på når det kommer og hvordan dette vil fungere. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Hvordan er dette nytt? Jeg kommer ihvertfall aldri til å spille spill over nett, altså bokstavelig talt fjernstyre spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg