sleden Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 noen som har gode forslag? jeg har sjekket elkjøp, expert, komplett,cdon og gamezone men de sier at jeg må vente til januar for å kunne få meg en siden jeg ikke forhåndsbestilte før. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du er vel et halvt år for sent ute til å få den på lanseringsdagen. Eneste håpet er nok å møte opp hos Elkjøp, Expert, Lefdal etc. og kjøpe rett fra butikk. Hvis de i det hele tatt får inn noen. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 helvete da er norske butikker så jævla fattige at de ikke kan ta inn mer etter behov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Butikkene tar gjerne imot flere maskiner slik at de kan selge til flere, problemet er at Sony ikke kan gi dem flere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) helvete da er norske butikker så jævla fattige at de ikke kan ta inn mer etter behov? Du har egentlig kun deg selv å takke da. Er ikke bare å bare å dekke behovet for en så stor lansering heller. Men som nevnt, du kan være heldig å få plukket med deg en på en tilfeldig butikk rundt om på lanseringsdagen. Endret 27. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Du kan jo alltids prøve Elkjøp eller Expert. Kommer til å prøve det selv rundt lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 helvete da er norske butikker så jævla fattige at de ikke kan ta inn mer etter behov? Seriøst... tror du det har noe med pris å gjøre at GIGANTISKE elkjeder tar inn begrensede antall ved lansering, prøv å tenk litt da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 De begrenser antallet for å være slemme. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er man sent ute så er man sent ute. Du får prøve en butikk på lanserings dagen, ikke så mye annet og gjøre gutt! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Som andre sier, du har deg selv å takke. Lenge siden det var noen garanti for å få konsoll på release. Eneste alternativet du har er å dukke opp i butikk på lansering. Og da nytter det nok ikke å komme ruslende inn på ettermiddagen og tro at du kan plukke med deg en konsoll. Skal du ha en på release må du nok i beste fall belage deg på å dukke opp utenfor dørene et par timer før åpningstid. Jeg tror faktisk det er en god sjangs for at det vil være en del som sitter foran butikkene både et og to døgn før release. Straks noen gjør det, vil det dukke opp flere som gjør det rundt om i norge. Lykke til Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Som andre sier, du har deg selv å takke. Lenge siden det var noen garanti for å få konsoll på release. Eneste alternativet du har er å dukke opp i butikk på lansering. Og da nytter det nok ikke å komme ruslende inn på ettermiddagen og tro at du kan plukke med deg en konsoll. Skal du ha en på release må du nok i beste fall belage deg på å dukke opp utenfor dørene et par timer før åpningstid. Jeg tror faktisk det er en god sjangs for at det vil være en del som sitter foran butikkene både et og to døgn før release. Straks noen gjør det, vil det dukke opp flere som gjør det rundt om i norge. Lykke til Tviler jeg sterkt på.... men forvent å stå i kø i noen timer for i det hele tatt ha en sjanse. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Husk at sony nå lanserer nextgen her i norge lenge før MS, samt at forhåndsbestilling nå muligens ikke vil bli levert før det har gått noen måneder. Ikke undervurder spillsultne nerder og spillsultne folk generelt. Den som venter får se. Jeg hadde sannsynligvis dukka opp en dag i forveien, om jeg var klar over mangelen på konsoller(og ikke hadde sikra meg en preorder i juni). Ganske enkelt fordi jeg ikke ser for meg at hver butikk vil sitte på så veldig mange eksemplarer til salgs. Vente et par måneder eller sove ute en natt, eller kansje to? Har masse varme klær jeg Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Husk at sony nå lanserer nextgen her i norge lenge før MS, samt at forhåndsbestilling nå muligens ikke vil bli levert før det har gått noen måneder. Ikke undervurder spillsultne nerder og spillsultne folk generelt. Den som venter får se. Jeg hadde sannsynligvis dukka opp en dag i forveien, om jeg var klar over mangelen på konsoller(og ikke hadde sikra meg en preorder i juni). Ganske enkelt fordi jeg ikke ser for meg at hver butikk vil sitte på så veldig mange eksemplarer til salgs. Vente et par måneder eller sove ute en natt, eller kansje to? Har masse varme klær jeg Undervurderer ikke spillsultne nerder men tror faktisk at de aller aller fleste som hadde ofret 1-2 dager i kø for å få den på lansering heller bestiller den på forhånd med en gang den blir tilgjengelig. Vil tro at om man møter 4 timer før åpning så vil man være først i omtrent det som er av butikker i Norge. Hadde det ikke vært mulighet å forhåndsbestilt har jo saken så klart vært en annen... Endret 28. september 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
sleden Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 skulle jo tro sony kunne spytte ut så mange ps4 de ville men jeg må kunne få holdt av en ps4 i butikkene her:) det er vel bare i storbyene du må stå utenfor i flere timer:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du har en god mulighet der ja, men vil tro antallet butikkene i de mindre områdene ikke er særlig stort. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg bestilte 25. juli 2013, og Komplett sendte meg en mail med: "Sjansen er meget stor for at du får konsollen til lansering, men vi kan ikke spesifisere mer enn det. Det gjør ingenting at du har bestilt med PS Eye og en ekstra kontroller. Når det gjelder sendingsdatoen på siden er den ikke endelig". Datoen på sida er 13. desember 2013, men satser på at jeg får den før? Btw så er sendelsedatoen på kontrolleren på 25. november, og kameraet har bare "forventet sendingsdato 14 dager etter bestilling". Litt merkelig med forskjellig sendingsdato når alt er i en sendelse? Den er i en sendelse fordi jeg ikke orker å kjøre til Rimi tre ganger. Kjøper spilla i en egen pakke, så sjansen øker for å få til lansering. Så, skal jeg gå ut i fra et kontrolleren sin date er oppdatert? Da kan det også hende at jeg får den et par dager før 29. november. Edit: Hva tror dere dem mener med "forventet sendingsdato 14 dager etter bestilling"? Lenke til kommentar
TheMonkeyDzoro Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du har noen kontakter innenfor en spesiell butikk så kan du få noen der til å holde en av for deg. Jeg får holdt av en på Elkjop Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gamestop har fått inn flere Killzone utgaver, er du heldig så kan du få sikre deg en av dem. Da dem ikke går under resten av forhåndsbestillingene som dem har. Hvis ikke det ordner seg så er det å stå utenfor butikker som ikke har gitt mulighet for å forhåndsbestiller, som fks Expert. Tipper noen av dem store Elkjøp butikkene får også, men da må du nok nesten campe utenfor i god god tid før dem åpner. Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mykje nyttig info her for ei jente som har tenkt å kjøpe ps4 til typen til jul. Rekna med det bare er å glømme, eller? Viss eg isåfall står utafor en butikk, kas butikk burde eg stille meg utafor? Elkjøp, Expert? Evt. i kas by? Er Ålesund greit? Trur dokke det kjem inn ps4 der? Mvh optimistisk jente-jente Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Har du en Gamestop i nærheten? Sjekk om du kan få fatt på en forhåndsbestilling av Killzone pakken Den tror jeg kommer i midten av desember. Var i hvertfall gode muligheter på den her i Haugesund. Endret 31. oktober 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå