Gå til innhold

Hvor kan jeg få Kingston minne ?

Anbefalte innlegg

Jeg er en god fan av kingston minne,... fordi jeg synes du får ekstremt god kvalitet for pengene,.. og at det funker veldig godt,...)- Men det er MIN personlige mening,.. og ønsker ikke en diskusjon om hvilket merke som er best osv... :wink: Jeg trenger en 256 mb brikke,... reg/ecc <- Må være dette ellers vil det ikke funke på hovedkortet mitt !

Bruker maskina til mye CAD og hardere 3d,.. så MINNE er gull verd på maskinen min,... Har nå 2x 256 mb DDR (pc 2100) brikker ,.. og har 2 slotter ledig. Faktisk så sliter PC-en selv med 512 mb RAM på tyngre oppgaver,.. og dette liker jeg ikke,... Hovedkortet mitt er KG7 RAID med en 1.33 ghz TB cpu,.. Men for å få mer RAM så må jeg ha reg/ecc ram,... pga. AMD 761 chipsetet jeg har,... (har uansett hørt dette ,..- rett meg om jeg tar feil :wink: Problem stillingen er at jeg vil ha 256 mb minne ekstra ... tror det skal holde,.. men eks. Multicom selger kun vanlige kingston brikker uten reg/ecc.. utenom 1024 mb brikka,... (og så mye penger vil jeg bare ikke bruke på RAM !!!) - Vet noen om noen andre butikker som har Kinstonminne for salg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva med å kjøpe 1024 og selge dei 512 du har på qxl eller bruktmarknaden her. Får iallfall dekka inn litt av utgiftene.

Litt pes kanskje :smile:

Red:

Men da treng du vel ikkje reg heller da.

http://www.tofa.no

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-15 14:46 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-15 14:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-15 14:36, alaruz skrev:

..Men for å få mer RAM så må jeg ha reg/ecc ram,... pga. AMD 761 chipsetet jeg har,... (har uansett hørt dette ,..- rett meg om jeg tar feil

Dette er delvis riktig, mener jeg. Slik jeg har forstått det må ALLE minnebrikkene i maskina di være REG/ECC RAM hvis du skal ha så mye! :sad: I så tilfelle må du kanskje bytte ut alle brikkene?! Det er vel i så fall ikke aktuelt.. tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...