alaruz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg er en god fan av kingston minne,... fordi jeg synes du får ekstremt god kvalitet for pengene,.. og at det funker veldig godt,...)- Men det er MIN personlige mening,.. og ønsker ikke en diskusjon om hvilket merke som er best osv... :wink: Jeg trenger en 256 mb brikke,... reg/ecc <- Må være dette ellers vil det ikke funke på hovedkortet mitt ! Bruker maskina til mye CAD og hardere 3d,.. så MINNE er gull verd på maskinen min,... Har nå 2x 256 mb DDR (pc 2100) brikker ,.. og har 2 slotter ledig. Faktisk så sliter PC-en selv med 512 mb RAM på tyngre oppgaver,.. og dette liker jeg ikke,... Hovedkortet mitt er KG7 RAID med en 1.33 ghz TB cpu,.. Men for å få mer RAM så må jeg ha reg/ecc ram,... pga. AMD 761 chipsetet jeg har,... (har uansett hørt dette ,..- rett meg om jeg tar feil :wink: Problem stillingen er at jeg vil ha 256 mb minne ekstra ... tror det skal holde,.. men eks. Multicom selger kun vanlige kingston brikker uten reg/ecc.. utenom 1024 mb brikka,... (og så mye penger vil jeg bare ikke bruke på RAM !!!) - Vet noen om noen andre butikker som har Kinstonminne for salg ? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kva med å kjøpe 1024 og selge dei 512 du har på qxl eller bruktmarknaden her. Får iallfall dekka inn litt av utgiftene. Litt pes kanskje :smile: Red: Men da treng du vel ikkje reg heller da. http://www.tofa.no <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-15 14:46 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-15 14:51 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Itbutikken.no har de. God butikk med veldig bra utvalg. Raskt går det også. Bor på Gjøvik og får raskere varene fra itbutikken en fra komplett.no Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 14:36, alaruz skrev:..Men for å få mer RAM så må jeg ha reg/ecc ram,... pga. AMD 761 chipsetet jeg har,... (har uansett hørt dette ,..- rett meg om jeg tar feil Dette er delvis riktig, mener jeg. Slik jeg har forstått det må ALLE minnebrikkene i maskina di være REG/ECC RAM hvis du skal ha så mye! :sad: I så tilfelle må du kanskje bytte ut alle brikkene?! Det er vel i så fall ikke aktuelt.. tenker jeg. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 itbutikken eller dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå