B.Jarne Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hei! Overskriften sier sitt. En spotify bug som jeg opplever en del nå. I det jeg legger til en sang på en spilleliste avslutter Spotify uten noen form for advarsel eller error. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Samme her. Det hender sporadisk, og det er helt tilfeldig hva jeg gjør når det skjer. Jeg kan bytte sang, eller bare maksimere vinduet så bare forsvinner spotify. Har vært sånn i en uke kanskje. Endret 23. september 2013 av GeirGrusom Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Samme her. Det hender sporadisk, og det er helt tilfeldig hva jeg gjør når det skjer. Jeg kan bytte sang, eller bare maksimere vinduet så bare forsvinner spotift. Har vært sånn i en uke kanskje. Bra det ikke bare er meg da! (Y) Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Skjedde nettopp med meg og, aldri opplevd før. Restartet på sekunder og alt virker greit igjen. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Min restarter ikke. Der må jeg åpne Spotify på nytt selv. Også har det kun skjedd når jeg legger til musikk i en spilleliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå