Joachim_F Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Nigoro lager beinhardt plattformspill igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Blake Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Oi oi, dette var en god nyhet må jeg si. Håper også musikken blir like bra i det kommende spillet som i originalen og remaken. 2 Lenke til kommentar
Edgeworth Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 JAAAA! La-Mulana er det beste metroidvania spillet jeg ikke har klart å fullføre. 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Vanligvis fnyser jeg av spill som vil være mer "spillervennlig", men i dette tilfellet er det vel greit. Likte La-Mulana godt, men når du har tilnærmet lik 0% sjanse for å komme deg bare et lite stykke på vei gjennom spillet uten en guide, så er det kanskje litt for beinhardt for min del. Men det var utrolig gøy å utforske tempelet, så jeg håper de beholder en del av mystikken og jobber litt med lore. Viktig at det er interessant å utforske i slike spill, på det punkte feilet f.eks. UnEpic. 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 La-Mulana er fantastisk. Den amerikanske vennen av meg som introduserte meg til det holdt speedrun-verdensrekorden av PC-originalversjonen en stund. Jeg husker jeg så på ham øve om og om igjen, lærte spillet av å se på ham, men alikevel når jeg prøvde meg fram selv feilet jeg om og om og om og om og om igjen. But I loved every second. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Gode nyheter! De aller færreste har nok kommet seg igjennom dette spillet helt på egenhånd.Det er nesten helligbrøde å si det, men spillet var kanskje for stort og ikke-lineært. Sånn sett liker jeg det jeg leser om oppfølgeren, og håper inderlig at musikken blir like bra som i originalenSelv om jeg ga opp og tok en wiki til hjelp etter ca 3 bosser, synes jeg fortsatt at gåtene (og tilhørende hint) var rettferdige. Hadde jeg hatt tålmodighet til å skrive opp hint/"points of interest" på eget ark, og samtidig utforsket absolutt alt, ville jeg nok kommet mye lengre.PS: Nigoro laget jo bare en remake av spillet som opprinnelig var laget av en(?) person og var freeware (aka cave story). Er den opprinnelige utvikleren fortsatt med på oppfølgeren? PPS: Originalen er nå satt ned med 80% på steam, dersom du liker metroidvanias burde det være et obligatorisk kjøp. Endret 23. september 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
MDD Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Fantastisk! Nå skal det sies at jeg aldri kom så veldig langt i eneren, selv om 17 timer ble investert. Ble litt vel utfordrende for meg, må jeg innrømme. Brilliant spill er det nå uansett. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 KJØPPPAEEE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå