Drunkenvalley Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ser forsatt jævelig bra ut, vil si at det ser bedre ut en CSQ for å si det MILDT... CSQ CSQ, why y u do dis to me EK Mønsteret brydde jeg meg lite om. Problemet var at de begynte dette drittet med at de bare førte porter på undersiden av blokka, som var mildt sagt lite praktiskt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Skjermkort bestilt! Spillene i spillhylla gleder seg voldsomt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Mye gode tilbud i går, men jeg trengte dessverre ingen ting av det. Jeg kunne jo ha kjøpt det, men jeg syntes at det blir unødvendig å kjøpe noe man ikke trenger Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg synes det ikke var spesielt mye bra og interessant for å si det sånn, eneste skikkelige tilbudet var vell en laptop, kaffemaskin og 7970... That's it. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 var ett kabinett till 99,- også Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 var ett kabinett till 99,- også Jævla stygt som faen, men sikkert brukbart for prisen, dritt at det var max 1 per kunde tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå