Terrasque Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg synes denne løsningen høres genial ut, slik at dama ikke får tilgang til sms'er hun ikke bør se. Det er langt sikrere enn 4 siffers pin-kode. Jeg tror de som sitter på topp hemmelig "NASA" hemmeligheter ikke baserer sikkerheten på denne teknologien. Håper du ikke sover tungt, da. Å låne en finger fra en som sover et øyeblikk er betydelig lettere enn å få noen til å gi fra seg pin-koden Edit: Det samme gjelder forsåvidt kamerater + fest + drekking. Endret 24. september 2013 av Terrasque Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg vil heller gi fra meg en pinkode enn en finger skulle jeg bli ranet i en bakgate... 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 I praksis tror jeg forøvrig fingeravtrykk er mer tungvint enn pin eller mønster. Som med talegjenkjenning er det gjerne slik at det virker ni av ti ganger, men den tiende gangen er det litt knot. Vel, i praksis bommer man på mønsteret/pin den tiende gangen også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg vil heller gi fra meg en pinkode enn en finger skulle jeg bli ranet i en bakgate... Flott, med iPhone 5s har du nå det valget. Endret 24. september 2013 av Nimrad Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Vel, i praksis bommer man på mønsteret/pin den tiende gangen også. Kommer vel litt an på mønster/pin skulle jeg mene. Men ja, det hender det og. Tror likevel det er både mer nøyaktig og raskere med pin eller mønster. Flott, med iPhone 5s har du nå det valget. Ikke ofte man får brukt ordet valg i samme setning som iPhone. Poenget jeg ville frem til er at dette ikke er helt uten problemstillinger, spesielt steder der desperate mennesker tyr til desperate handlinger i en brutal hverdag. Ikke et stort problem for de aller fleste riktignok. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Nå har det kommet to videoer som påstås at beviser at trikset fungerer, men om det ikke var mye rom for juks i orginalvideoen, er det rikelig med det i disse to. http://www.itavisen.no/nyheter/nå-er-det-bekreftet-106222 Kom igjen, det må da være enkelt å vise at en finger ikke er i stand til å låse opp telefonen, for så å montere på det falske avtrykket på den samme fingeren og så låse den opp med nettopp denne. Alt i et sammenhengende klipp. Så langt ser det for meg mest ut som noen juksevideoer postet mest for oppmerksomheten, men jeg vil gjerne se det bekreftet eller avkreftet Edit: Glemte et ord Endret 24. september 2013 av PL610 Lenke til kommentar
G Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Altså, er dette sant eller er det bare tull. Fordi man kan registrere inn til fem fingre, og hva om langefingeren allerede var registrert? Kanskje det bare er jeg som er dum, men jeg bare spør Men ikke gLEM at du kan bruke tær som alternativ til fingre da. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Men ikke gLEM at du kan bruke tær som alternativ til fingre da. Og brystvorter 1 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) http://news.cnet.com/8301-1009_3-57604255-83/touch-id-hack-verified-as-legit/ Edit: ser nå det er samme videoer som linket tidligere i tråden.. Fremdeles tidlig om morgenen Endret 25. september 2013 av Terrasque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg