Arodem Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Microsoft fraskriver seg ansvar dersom konsollen settes på høykant. Les hele saken Lenke til kommentar
Jultis Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 "80 prosentene har den _stående_ horisontalt." For å unngå misforståelser burde det vel stått "liggende horisontalt" ? 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Høykant, lavkant, I'm the guy with the gun 4 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 "80 prosentene har den _stående_ horisontalt." For å unngå misforståelser burde det vel stått "liggende horisontalt" ? Indeed. Endret nå for å unngå misforståelser. Takk! 2 Lenke til kommentar
huttetu Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Her ser jeg mange artige reklamasjonsaker i fremtiden som blir avfeid med : Garantien gjelder ikke for denne har nok stått på høykant. 1 Lenke til kommentar
Jultis Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 "80 prosentene har den _stående_ horisontalt." For å unngå misforståelser burde det vel stått "liggende horisontalt" ? Indeed. Endret nå for å unngå misforståelser. Takk! Et aldri så lite trykk på space nå... 3 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren 2 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar: "Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram? For øyblikket har jeg ironisk nok 360 på høykant og Ps3'n liggende, men det er fordi jeg mangler 1 HDMI kabel (må bytte mellom konsollene) og da var det lettest å sette 360'n ved siden av TV benken. (må se til å få kjøpt meg en ekstra snart) Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar: "Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram? Spørreundersøkelse med representativt utvalg antar jeg 4 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 PS4 har et vertikalstand som offisielt tilbehør, så den burde stå helt fint. Bare se på bildet i artikkelen. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren Akuratt det samme som skjer visst du setter en PS4 på høykant inne i CERN-reactoren, den ville bli ødelagt av lav temperatur... Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar: "Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram? For øyblikket har jeg ironisk nok 360 på høykant og Ps3'n liggende, men det er fordi jeg mangler 1 HDMI kabel (må bytte mellom konsollene) og da var det lettest å sette 360'n ved siden av TV benken. (må se til å få kjøpt meg en ekstra snart) Om du ikke har fått det med deg enda så har det jo kommet fram i det siste at alle Xbox 360 kom levert med en ferdig installert Project Natal (forgjengeren til den første Kinect). Som spillkontroller var den ubrukelig men som overvåkningskamera fungerte den utmerket. Ikke så rart da at NSA var med på å finansiere den. Endret 23. september 2013 av Hertug Fluesopp 1 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss. Endret 23. september 2013 av Hertug Fluesopp Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 MS forstår ganske enkelt ikkje kva valgfrihet er. Tydelig at 20% av kundemassen ikkje betyr mykje for di. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss. Shit, dude! Blowin' my mind! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 MS forstår ganske enkelt ikkje kva valgfrihet er. Tydelig at 20% av kundemassen ikkje betyr mykje for di. Agreed. Helt håpløst av MS. Jeg er også forbannet over at Samsung krever at kjøleskapet mitt står vertikalt. Håpløst forbrukerfiendtlig. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Agreed. Helt håpløst av MS. Jeg er også forbannet over at Samsung krever at kjøleskapet mitt står vertikalt. Håpløst forbrukerfiendtlig. Neppe helt sammenliknbart, da dette er snakk om ett produkt som er litt mer populært å ha i alternativ orientering, og om grunnen er selve drevet er det ikke mange kroner de har spart på det heller. AtW 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg brukte kjøleskap for komikken sin del. Kunne også brukt forsterker/dekoder/reciever/hifi utstyr generelt som er produkter som innehar samme posisjon i stuen. Lager de et produkt for å ligge horisontalt så legger du det horisontalt. Hvordan man klarer å fremstille MS som forbrukerfiendtlig av den grunn fatter jeg ikke. De får nok tyn for saker de faktisk har bommet på. Dette blir bare for dumt. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg brukte kjøleskap for komikken sin del. Kunne også brukt forsterker/dekoder/reciever/hifi utstyr generelt som er produkter som innehar samme posisjon i stuen. Lager de et produkt for å ligge horisontalt så legger du det horisontalt. Hvordan man klarer å fremstille MS som forbrukerfiendtlig av den grunn fatter jeg ikke. De får nok tyn for saker de faktisk har bommet på. Dette blir bare for dumt. Ja, jeg skjønte det, synes ikke det var en spesielt god vits. AtW Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Dette er ikke KRISE på noen måte, men litt irriterende er det. Selv har jeg ikke så stor plass i stuen, så har hatt 360'en stående i flere år. Xbox One er jo stort som ett hus i tillegg, så det blir dårlig med plass. Som sagt ikke krise, men litt kjipt å ikke kunne velge for oss med liten plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå