NeoGeo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er det noen som har mottatt de web kameraene de skulle dele ut etter sommeren foresten?Er vel godt ute i høsten nå... ?? MSN Norge skulle jo dele ut en container med web kameraen hvis du sendte inn en grunn til hvorfor du skulle få. Her var konkuransen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nice. trodde først at 14 oktober ville msn bli fjernet(mente jeg har lest dette) og at man ikke kunne bruke det! men nå ble jeg lettet som neorag sier gjelder dette bare chatrommene, som hovedsaklig blir brukt av pedogriser og deres 14-årige ofre. vi vanlige messengere har ingenting å bekymre oss for. I følge microsoft norge var det 1% av bruken av chatrommene som ødela for hele greia... Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er det noen som har mottatt de web kameraene de skulle dele ut etter sommeren foresten?Er vel godt ute i høsten nå... Jepp Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Den er grei. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 NeoGeo: Leser du Mac Hall? La merke til avataren din Back on topic: Hvorfor har ikke Microsoft flere slike konkurranser? De har jo absolutt penger nok =) Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jepp Hmz...hvorfor har ikke jeg fått da, grrr Lenke til kommentar
Logan Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jepp Hmz...hvorfor har ikke jeg fått da, grrr Fordi du gav en dårlig begrunnelse for hvorfor du skulle få webcam. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 *Doh*...det står jo at jeg skal ha da smarten! Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva er forskjell på MSN Messenger 6.0 og 6.1?? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er det noen som har mottatt de web kameraene de skulle dele ut etter sommeren foresten?Er vel godt ute i høsten nå... ?? MSN Norge skulle jo dele ut en container med web kameraen hvis du sendte inn en grunn til hvorfor du skulle få. Her var konkuransen. Veninna mi fikk!! Den har dårlig oppløsning men funker bra som webcam. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har mottatt dem jeg også nå, men har ikke fått testa de enda. Er det noen webcam som har bra oppløsning da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå