zico74 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei. Noen som vet når denne versjonen av msn messenger kommer i fullversjon, msn messenger 6,1?? Med vennlig hilsen zico74. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 litt vel feilplassert Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Feilpostet igjen? Nå har jeg tatt på et tema som vi kaller annet og da kan jeg vel spørre om det meste, ikke bare spill.?? Hilsen zico74. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 "Forum -> Bil og motor -> Annet" Trur denne delen av forumet er for bil og motor. prøv Forum -> Off Topic -> Annet :wink: Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei. Noen som vet når denne versjonen av msn messenger kommer i fullversjon, msn messenger 6,1?? Med vennlig hilsen zico74. Mener at den har kommet ut, gå innpå MSN og se på Messenger. Jeg har sett den et eller annet sted på MSN Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Fullversjonen av MSN Messenger 6 har kommet ut for lenge siden. Først kom en preview, så en Beta, og så blei fullversjonen lansert. Ligger på http://messenger.msn.com Lenke til kommentar
iCar Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Fullversjonen av MSN Messenger 6 har kommet ut for lenge siden. Først kom en preview, så en Beta, og så blei fullversjonen lansert. Ligger påhttp://messenger.msn.com Tror du bør lese ordentlig, han spør om 6.1 ikke 6.0. Den kommer ut 26 oktober altså 6.1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Fullversjonen av MSN Messenger 6 har kommet ut for lenge siden. Først kom en preview, så en Beta, og så blei fullversjonen lansert. Ligger påhttp://messenger.msn.com 6.1 Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er det noen som har mottatt de web kameraene de skulle dele ut etter sommeren foresten? Er vel godt ute i høsten nå... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er det noen som har mottatt de web kameraene de skulle dele ut etter sommeren foresten?Er vel godt ute i høsten nå... ?? Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg trodde det var sånn at 14 oktober gikk det ikke ann å benytte seg av Msn lenger! eller er jeg helt på mars? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg trodde det var sånn at 14 oktober gikk det ikke ann å benytte seg av Msn lenger!eller er jeg helt på mars? tror du er i Jupiter D gjelder gamle versjoner, da er d siste frist Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ok, bra. men nå tror jeg har landa på jorda igjen. er det sånn at man må ha den nyeste får å benytte jeg av msn? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ok, bra.men nå tror jeg har landa på jorda igjen. er det sånn at man må ha den nyeste får å benytte jeg av msn? Var ikke dette for Chat-rom da? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Joda, det gjaldt bare MSN Chat rommene, ikke Messenger. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Microsoft har bestemt at ingen andre programmer enn msn messenger skal få bruke msn messenger nettverket. Trillian og slike programmer vil da ikke fungere. Om dette gjelder mobil også regner jeg da med Msn chat er noe annet. Her kan man ikke bestemme hvem som skal være på lista osv. Sånn som på irc. Dette skal da bli stengt Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 nice. trodde først at 14 oktober ville msn bli fjernet(mente jeg har lest dette) og at man ikke kunne bruke det! men nå ble jeg lettet Lenke til kommentar
iCar Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 nice. trodde først at 14 oktober ville msn bli fjernet(mente jeg har lest dette) og at man ikke kunne bruke det! men nå ble jeg lettet Ikke lett for mye, mulig du havner på Pluto neste gang Lenke til kommentar
simenn Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 nice. trodde først at 14 oktober ville msn bli fjernet(mente jeg har lest dette) og at man ikke kunne bruke det! men nå ble jeg lettet som neorag sier gjelder dette bare chatrommene, som hovedsaklig blir brukt av pedogriser og deres 14-årige ofre. vi vanlige messengere har ingenting å bekymre oss for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå