Gå til innhold

Gråmåke i svevet ....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Albert.

Har aldri tenkt over hvor flotte måkene virkelig er. Har blitt så vant til disse fuglene, så det har blitt litt slik at "man ikke har sett skogen for bare trær". Det er først her inne på Akam, at jeg virkelig har blitt oppmerksom på hvor fine de er. Her ser vi et flott bilde du har tatt av en som er på vingene. Utrolig at du får så skarpe bilder av fugler som flyr, og du har fått fram at disse fuglene virkelig har personlighet. Se bare på fuglens blikk.

Kjempebra:D

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Albert.

Har aldri tenkt over hvor flotte måkene virkelig er. Har blitt så vant til disse fuglene, så det har blitt litt slik at "man ikke har sett skogen for bare trær". Det er først her inne på Akam, at jeg virkelig har blitt oppmerksom på hvor fine de er. Her ser vi et flott bilde du har tatt av en som er på vingene. Utrolig at du får så skarpe bilder av fugler som flyr, og du har fått fram at disse fuglene virkelig har personlighet. Se bare på fuglens blikk.

Kjempebra:D

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

På dette forumet er det så mange dyktige fotografer som presenterer fuglebilder / -portretter av svært høy kvalitet.

Jeg er dessverre ikke en av dem, men, - og der er jeg enig med deg, - "hverdagsfuglene" har også sin skjønnhet,, og det er inspirerende og utfordrende å forsøke å skape egne, severdige fuglebilder ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Virkelig flott bilde av gråmåka i svev, perfekt utsnitt... flott med midtdelingen av bildet i himmel og sky, hvor kroppen til fuglen er "kniven"...nydelige detaljer :)

Hei, Terje.

Takk for hyggelig og konstruktiv kommentar, - jeg opplever at det bidrar til å øke forståelsen for hva som kan gjøre et bilde bra / bedre ! ;)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...