Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Vil ha meg ett digi kamera, noen bra tips? høy oppløsning og bruksvenlig med PC (noe som vel e standard) e pluss pluss selvfølglig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Max 2000,-? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text For en skitten link. Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Høy oppløsning antar jeg er 3 megapixels eller mer i dette tilfellet... billigste da er jo HP Photosmart 735 til knappe 2200,- (+batterier og lader) Canon sine digicams har, i A-serien ihvertfall, mulighet for tilkobling til PC og du kan ta stillbilder der... også i tidsserier! Men da kommer du fort opp i 2500-3000 hvis du tar høye for batterier og minnekort... Eller du kan jo prøve deg på brukt-markedet, alltids noen som har et de vil skille lag med - muligheten for at det følger med ekstra minnekort, etc er også større da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Høy oppløsning antar jeg er 3 megapixels eller mer i dette tilfellet... billigste da er jo HP Photosmart 735 til knappe 2200,- (+batterier og lader) Min link da! Definitivt bedre alternativ. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 3 Mega pixels burde holda i massevis. Det blir jo godt over 1600x1200 oppløsning. Kan vel strekka meg 300 kroner extra Men kor mange bilder får eg inn på den minnebrikka som følger med på max oppløsning og bra oppløsning a? Kor mye koste i tilfelle ei minnebrikke på 256 eller noe a? (edit, shait o, leite detta opp selv iallefall) Drake Ramore, Tar høye for batterier? ka meine du med det? Kjøpe bedre batterier da eller? bruke det ikkje vanlige AA batterier a? Og wh1t3inc. Du kan lage sånne fine linker vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå